2639
Sök

vilka bil filmer tycker ni om?

123 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
vilka bil filmer tycker ni om? tongue

587 Inlägg
9 januari 2009
Taxi , Smokey & The Bandit , The Transporter , F&F 1 , Gone in 60 sec. ,Italian  Job .

annat som är kul att se är filmer från gatebils körningar i rudskogen även om det är roligast live såklart!
Senast redigerat av einherjer (9 januari 2009)

5 Inlägg
1 juli 2011
Någon som har mer tips på bra bil filmer ? smile

99 Inlägg
1 juli 2011
Bullit är bra.
Vanishing point är helt ok.
Gone in sixty seconds, originalet och remaken. Gillar remaken bättre.
Transformers, räknas dom?
Fast and furious 1-1000000 eller hur många det nu finns.
Canonball run, skoj som tusan.
Cars! haha

Kommer inte på fler just nu.

Japanese Engineering
690 Inlägg
1 juli 2011
Många har nämnts...

Men inget slår Tokyo Drift den enda icke Japanska film jag sett med JDM bilar inte så ofta man ser bilar som S15 och Chaser(!!!!) i filmer.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

245 Inlägg
1 juli 2011
Att ingen har sagt Initial D?
Sjukt skön film från japan smile

Hemlös
321 Inlägg
1 juli 2011
Deuce of Spades såklart!

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

BaM BaM
232 Inlägg
1 juli 2011
Fjellner skrev:

Varför nämns alltid denna otroligt värdelösa film i BRA bilfilmstrådar???? extremt värdelös skitfilm......

Inget vara för evigt.

Hemlös
321 Inlägg
1 juli 2011
Rydell skrev:
Fjellner skrev:

Varför nämns alltid denna otroligt värdelösa film i BRA bilfilmstrådar???? extremt värdelös skitfilm......

Tråden handlar om vilka filmer man själv tycker om, det står klart och tydligt i rubriken och i första inlägget. Initial D är faktiskt en skön film dessutom.

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

358 Inlägg
1 juli 2011
Rydell skrev:
Fjellner skrev:

Varför är det alltid någon som ska bestämma vad som är skit eller inte?
Bara för att du tycker att det är en extremt värdelös skitfilm så behöver inte alla tycka så.

BaM BaM
232 Inlägg
1 juli 2011
Timol skrev:
Rydell skrev:
Fjellner skrev:

Varför är det alltid någon som ska bestämma vad som är skit eller inte?
Bara för att du tycker att det är en extremt värdelös skitfilm så behöver inte alla tycka så.

Och läser du lite närmre så uttrycker jag min personliga åsikt om denna skitfilm smile

Inget vara för evigt.

358 Inlägg
1 juli 2011
Då är det bättre om du föreslår en film som du gillar istället för att skriva vilka filmer du hatar.

Fri fart för ett fritt folk!
14 129 Inlägg
1 juli 2011
Utan tvekan Nu blåser vi snuten..har sätt den  säkert 5000gånger och jag tröttnar aldrig smile när jag var lite såg jag den 2-3gånger om dagen smile den är fortfarande exakt lika bra som första gången jag såg den

farsan hade den på piratkopierad vhs smile den var skapligt sliten på slutet smile

Kör fort så hinner inget hända...

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
1 juli 2011
Rydell skrev:
Fjellner skrev:

Filmen är ingen höjdare men den teknade serien är bland det bästa jag sett när det gäller bil-filmer/serier som är "fiktiva".

Initial-D filmen alltså den spelfilm som INTE är japansk utan Kinesisk är otroligt mycket sämre då dem försöker klämma ihop 3 säsonger av serien samt en långfilm(teknad) i en och samma film. Även denna film slår ALLA f&f filmer(inte sett femman så den räknas inte) på fingrarna ändå.

Dukes of hazzard både filemerna och serien är bra och med komedi inblandat.

Wangan midnight är en annan japansk teknad serie som även finns som riktig film och den är som initial D ungefär. Serien är bra men filmen klämmer ihop handlingen så mycket så den blir kass. Helt klart sevärd.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
1 juli 2011
Nu blåser vi snuten och givetvis Konvoj. Kultfilmer som man aldrig tröttnar på.

198 Inlägg
1 juli 2011
The Blues Brothers
Sista natten med gänget
Two lane black top

1332 - Överjävlig

345 Inlägg
1 juli 2011
Gone in 60 seconds från 1974!

Sök