2466
Sök

Garage runt halmstad?

105 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
Garage i halmstads trakten sökes!

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
11 september 2011
Baghera skrev:
Garage i halmstads trakten sökes!

Det är den Soarern man alltid ser ståendes utmed laholmsvägen smile Tips är iaf att ta kontakt med Stofer här på garaget då dem sökte 1 person till deras garage annars är det fammarp som är smidigast..

mvh
Senast redigerat av Andyy90 (11 september 2011)

~Andy~

105 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
ja precis! hehe tackar big_smile

105 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
Söker fortfarande mekplats&garage!

1 036 Inlägg
18 september 2011
Då e vi två tongue

1 163 Inlägg
18 september 2011
Mangisen skrev:
Då e vi två tongue

jag ska kolla där vi har garage nu..

jämte oss blev det nyss ledigt ett mycket större garage och ifall vi tar det så kommer vi ha plats tongue

men hur länge planerar ni på att ha garage isåfall?

och hur mycket får det kosta? :p

~Andy~

1 036 Inlägg
18 september 2011
ohh de låter super big_smile .. ja jag planerar ha de i vinter och kanske längre, beror på hur mkt man hinner med bilen smile Några hundralappar i mån e jag beredd att ge men går ju diskutera smile

1 163 Inlägg
18 september 2011
Mangisen skrev:
ohh de låter super big_smile .. ja jag planerar ha de i vinter och kanske längre, beror på hur mkt man hinner med bilen smile Några hundralappar i mån e jag beredd att ge men går ju diskutera smile

hehe okej, är osäker på vad den lokalen kostar i månaden men totalt blir det 5-700kr per person
Senast redigerat av Andyy90 (18 september 2011)

~Andy~

1 036 Inlägg
18 september 2011
Andyy90 skrev:
Mangisen skrev:

hehe okej, är osäker på vad den lokalen kostar i månaden men totalt blir det 5-700kr per person

Det låter klart rimligt och intressant big_smile
Vart ligger lokalen?
Senast redigerat av Mangisen (18 september 2011)

1 163 Inlägg
18 september 2011
Mangisen skrev:
Andyy90 skrev:
Mangisen skrev:

Vart ligger lokalen?

Det är faktiskt ganska schysst lokal också smile men ska bara se vad dem ska ha i månaden så det inte är några fantasi priser tongue

Edit:

Pratade nyss med en av fastighetsskötarna där uppe och dem ville ha 5-6000 för den i månaden han skulle se ifall han kunde få ner den till 4000 tongue och isåfall har vi riktigt mycket tur..

Lokalen ligger i fammarp
Senast redigerat av Andyy90 (18 september 2011)

~Andy~

1 036 Inlägg
18 september 2011
Andyy90 skrev:
Mangisen skrev:
Andyy90 skrev:

Vart ligger lokalen?

Det är faktiskt ganska schysst lokal också smile men ska bara se vad dem ska ha i månaden så det inte är några fantasi priser tongue

Edit:

Pratade nyss med en av fastighetsskötarna där uppe och dem ville ha 5-6000 för den i månaden han skulle se ifall han kunde få ner den till 4000 tongue och isåfall har vi riktigt mycket tur..

Lokalen ligger i fammarp

¨
Okej de låter ju kanon isf smile

105 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Ja det låter jätte intressant, jag har tankar på å bli långvarig i garaget isåfall smile

1 163 Inlägg
19 september 2011
Baghera skrev:
Ja det låter jätte intressant, jag har tankar på å bli långvarig i garaget isåfall smile

Blir ju bättre för oss andra i garaget då så slipper man att det helt plötsligt blir massvis med pengar man får betala i månaden tongue men har inte fått svar ifrån fastighetsägaren än men det är bara att hoppas! smile

~Andy~

105 Inlägg
20 september 2011
Trådstartare
Underbart smile

105 Inlägg
4 oktober 2011
Trådstartare
sökes fortfarande!

105 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
Spamm!

söker ett trevligt gäng att dela garage med, för häng och mek!
Där jag o min (båt)soarer o ett gäng däck o verktyg får plats! jag har tänkt o bli långvarig men om de finns möjligheter för kortare visit så duger de så länge.

105 Inlägg
13 oktober 2011
Trådstartare
sökes fortfarande!

Sök