2645
Sök

Hjälp med xenon konvertera volvo 240 86a.

3 182 Inlägg
27 november 2011
Trådstartare
kommer skita i att konvertera till xenon bilen kommer säljas till förmån av nått betydligt roligare.

613 Inlägg
27 november 2011
thule_92 skrev:
Anderholm skrev:
lånar tråden lite är det likadant på 745-ans lyse bilen är en 92-a??

Ja de är samma lampa om de var de du menade h4 bi-xenon

nej det vet jag också men

det är forfarande räfflade glas på Volvo 240 är det likadant på en 745 från 92 ser inga räfflor i glaset men det kanske mest bländar andra trafikanter än gör nytta för mig alltså?

Rallyförare
1 075 Inlägg
27 november 2011
Det är en bra bil. Bara handla, han vill väl ha runt 25 kan jag tänka mig? Mycket hästar för dom pengarna
pukan2 skrev:
carnageman skrev:
Min Explorer har räfflat glas & xenon, vet att det finns fler som har det från början.
Kom upp till garaget & hjälp mig bygga billjud nu pukan smile

du skulle ha ringt tidigare, va där runt om kring för 1 timme sedan. måste fixa o trixa hemma, förresten jag kanske blir nya ägaren av dahles saab.

3 182 Inlägg
27 november 2011
Trådstartare
carnageman skrev:
Det är en bra bil. Bara handla, han vill väl ha runt 25 kan jag tänka mig? Mycket hästar för dom pengarna
pukan2 skrev:
carnageman skrev:
Min Explorer har räfflat glas & xenon, vet att det finns fler som har det från början.
Kom upp till garaget & hjälp mig bygga billjud nu pukan smile

du skulle ha ringt tidigare, va där runt om kring för 1 timme sedan. måste fixa o trixa hemma, förresten jag kanske blir nya ägaren av dahles saab.

ska handla den ringer banken imorn måndag. så volvon ska bort 10k ny bes med massssssssa nytt o bytt.

hej vad gör du?
416 Inlägg
28 november 2011
pukan2 skrev:
carnageman skrev:
pukan2 skrev:

ska handla den ringer banken imorn måndag. så volvon ska bort 10k ny bes med massssssssa nytt o bytt.

Det är en kille som undrar om han ska ha xenon i sin 240, inte hur de går för er på fritiden..

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Rallyförare
1 075 Inlägg
28 november 2011
Det är ju pukan2 som undrar...

...Låter som att han lägger pengarna på en Saab 9-5:a i stället som redan har xenon 6000K smile
ekmaan skrev:
pukan2 skrev:
carnageman skrev:

Det är en kille som undrar om han ska ha xenon i sin 240, inte hur de går för er på fritiden..

3 182 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
carnageman skrev:
Det är ju pukan2 som undrar...

...Låter som att han lägger pengarna på en Saab 9-5:a i stället som redan har xenon 6000K smile
ekmaan skrev:
pukan2 skrev:

japp det stämmer skit bra. 240in ska säljas som för övrigt gick igenom bes i lördags prickfritt med perfekta bromsar o avgasvärden.

Sök