Men fortfarande blir inte din motor samma som JDM B18c. Du får inte samma spec på din motor bara genom att byta kammar/insug/grenrör. Det kommer inte att bli lika mycket som det är i den motor du refererar till. I länken du postar så anges att B18c har 11:1 i komp medans din B18c4 har 10:1. Alltså behöver du dra toppen mot garagegolvet ett par timmar innan du är där, alternativt om det är andra kolvar? Sedan är vtec-ingreppet på olika varvtal, och det sitter väl inte bara i kamdreven?
För övrigt så varnar jag härmed högljutt för att lita på och, använda Wikipedia som någon slags referens över huvudtaget. Speciellt när det handlar om Hondamotorer. Jag vet massor med fel på Wikis info om Honda.
Jag håller med dig om att det finns mycket pulver att hämta ur din motor, men jag håller inte med dig om att du kan slänga på lite kammar och bolt ons så har du en JDM B18c.
Problemet är att trådskaparen inte har en B-serie. Han har D16z6 och därmed ett helt annat utgångsläge. ~150 realistiska, ganska billiga hästar finns att hämta för honom.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.