2525
Sök

Film: Motard/Enduro åka med dubbdäck!

8 Inlägg
17 januari 2012
Trådstartare
Skog/Isåka med mina polare

http://www.youtube.com/watch?v=UUD4Lpye … re=related

Stadskörning med dubbdäck

http://www.youtube.com/watch?v=bv3DR6yo … re=related

Ni kan ju yttra er vad ni tycker! smile

EDIT, allt är filmat med nya GoPro HD Hero 2
Senast redigerat av nextpeanut (18 januari 2012)

KHRacing
17 januari 2012
Varför kör ni som några djäklans ligister för hela tiden, kan ni inte hålla er på vägarna så
dra på skogsvägar istället typ. !

8 Inlägg
17 januari 2012
Trådstartare
KHRacing skrev:
Varför kör ni som några djäklans ligister för hela tiden, kan ni inte hålla er på vägarna så
dra på skogsvägar istället typ. !

Känns som att det var det vi gjorde i princip hela tiden wink Vi var tvungna att köra TILL skogsvägarna och isbana först dock! Så om du vill se originalfilmerna så är det 10 min stadsköra och 2.5 timmar skog och is smile

KHRacing
18 januari 2012
oki !.

865 Inlägg
25 januari 2012
Varför gångvägar och efter trottaren?
Varför skapa en tråd varför inte bara lägga upp dom bland videoklippen?

8 Inlägg
25 januari 2012
Trådstartare
no_fake skrev:

Det går inte å köra med Isdubb efter vägen, dom är cirka 2 cm långa och spetsiga som spikar, det är ungefär lika halt som och köra på asfalt med enbart fälgbanan...
Uppenbarligen för att fler folk ska se klippen? Känns roligare att hålla på om fler folk ser det!

Avstängd
195 Inlägg
25 januari 2012
jaha, men ni kör ju nästan över folk

8 Inlägg
26 januari 2012
Trådstartare
FlyIntoTheDistance skrev:
jaha, men ni kör ju nästan över folk

Aa, vi tar ju nästan ihjäl dom, det är riktigt brutalt här. Vi skulle nästan behöva en varningstriangel känns det som.
Men då måste du också tänka på: Att nära skjuter ingen hare!

Ha en bra dag smile

865 Inlägg
26 januari 2012
nextpeanut skrev:
no_fake skrev:

Det går inte å köra med Isdubb efter vägen, dom är cirka 2 cm långa och spetsiga som spikar, det är ungefär lika halt som och köra på asfalt med enbart fälgbanan...
Uppenbarligen för att fler folk ska se klippen? Känns roligare att hålla på om fler folk ser det!

jo de vet jag att e det inte mycket is e dom hala har själv kört med is däck dock sluta med det då snön kommit går de lika bra att köra utan dubb.. men på filmen e det ju inte så mycket mer is på gångvägarna och trottarena så att köra där hjälper ju inget

8 Inlägg
26 januari 2012
Trådstartare
no_fake skrev:
nextpeanut skrev:
no_fake skrev:

jo de vet jag att e det inte mycket is e dom hala har själv kört med is däck dock sluta med det då snön kommit går de lika bra att köra utan dubb.. men på filmen e det ju inte så mycket mer is på gångvägarna och trottarena så att köra där hjälper ju inget

Nu blev det lite tokigt! Nu blev det lite tokigt! Skämt åsido..
Om du kollar 0:43 in i klippet, tycker du att det är hyffsat med is/snö för isdubb? Tjaaa, enligt mig så kan det vara liiiite snålt för att ja ska köra med mina isdubbar där smile
För det andra så körde jag med enbart crossdäcken i snön, var ju lite småhalt, spann upp till 5an sen vågade ja inte ställa ut den så mycket mer. Så uppenbarligen har du inte kört med isdubb eller crossdäck på snöväg smile Det är som dag och natt..
Hade!
Senast redigerat av nextpeanut (26 januari 2012)

Sök