2931
Sök

Är din 745a lägre än min? ;) BILDER!

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
8 februari 2012
Growe skrev:
Daniieel skrev:
andreas, du har helt rätt.

detta är inte bara en hemsida för "pappa betalar så jag kan åka nissan skyline" utan den är till för alla, jag är inte intresserade av era sunkiga 850is med "bsr" "steg 3" "autotech" eller era nissan sjylines och toyota supror som ska föreställa "the fast and the furios"

jag har bara ögon för "sunkiga volvos" jag har själv köpt min bil för egna pengar jag jobbat ihop! sen om jag vill ha den bottsänkt behöver ni inte kommentera "fan vad blöjigt inga fjädrar"

bara för att min pappa inte köpt en bil för 3000000 som ni kan chippa och sätta coils på. men jag är fan nöjd ändå!

BÖTTSÄNKTA VOLVOS 4E <3

äger oxå mina bilar kontant betalda

har 3st 850 av olika modeller
1st 740
2st 940 en turbo och en classic

vet inte vad skillnaden är förutom att jag inte begriper varför man ska göra en volvo så ful och okörbar som möjligt

åker bekvämare i min 740 än vad jag gör i mina 850:isar
och dessutom håller 740 bättre än 850

lite förstånd skulle inte skada och då skulle vi andra bilintrserade slippa idiotstämpeln som man får idag pga en massa äkliga trasiga volvosar åker runt och sladdar och svinar sönder alla ställen som fungerat så bra förut men nu blivit helt ihoplåsta pga idioter som förstör och inte respkterar sina bilar och omgivningen

Jag säger inget om dom som får sina bilar betalda av pappa/banken elr dylikt. Säger som många andra, jag har betalat för mina egna saker sen jag var liten.
Men det är inte bara volvo som är ute å "svinar" finns många bmw, ford sierra, volvo, mercedes m.m som har kul i snö, även framhjulsdrivna bilar är ute på handbroms häng tongue
Även att man tycker illa om saker så kan man lika väl hålla det inom sig ist så är det ingen som blir grinig? Elr har jag fel?

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
8 februari 2012
Måste iaf visa hur min vinterbil ser ut cool
http://www.garaget.org/?car=262515&image=2598502

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

Sök