3697
Sök

Angeleyes och baklyktor, Passat -00

62 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
Tjenare.

Jag har tänkt att köpa mig nya lyktor då mina är så jävla kassa och hittade ett par jäkligt billigt tycker jag på ebay.
Man beställer lyktorna från tyskland för halva priset av vad jag hittar här i Sverige. Nu till frågan..

Är lite rädd att inte kontakter och sånt ska vara samma så undrar om någon vet om dom här passat till min Passat Variant TDI 3B -00

http://viewitem.eim.ebay.se/VW-PASSAT-3 … 90339/item

Tack för svar.

/Loka

1 335 Inlägg
62 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
F-Tar skrev:
De ska passa ja!

Tack! Lite nojjig när man beställer från ett annat land att man ska få fel och så.. smile

1 335 Inlägg
13 mars 2012
Lokalisera skrev:
F-Tar skrev:
De ska passa ja!

Tack! Lite nojjig när man beställer från ett annat land att man ska få fel och så.. smile

Jo självklart, ja beställde nyss en hajfena som antenn till min från ebay nyss tongue Lite osäker men de ordnar alltid sig.

Men eftersom de fram/baklyktorna är modellanpassade så ska de passa smile Om de nu skulle se annorlunda ut så är det inte hela världen för att kontaktstycken går att få tag på lite varstans smile

B5 #001

62 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
F-Tar skrev:
Lokalisera skrev:
F-Tar skrev:
De ska passa ja!

Jo självklart, ja beställde nyss en hajfena som antenn till min från ebay nyss tongue Lite osäker men de ordnar alltid sig.

Men eftersom de fram/baklyktorna är modellanpassade så ska de passa smile Om de nu skulle se annorlunda ut så är det inte hela världen för att kontaktstycken går att få tag på lite varstans smile

Ah fan va nice. Det kan bli riktigt snyggt! Får hoppas att du får på den smärtfritt då wink

Sant sant. smile Då får det bli att beställa ett par snart då. Riktigt sugen på att få mina utbytta.
Du har fått till din Passat riktigt fint!

1 335 Inlägg
13 mars 2012
Lokalisera skrev:
F-Tar skrev:
Lokalisera skrev:

Ah fan va nice. Det kan bli riktigt snyggt! Får hoppas att du får på den smärtfritt då wink

Sant sant. smile Då får det bli att beställa ett par snart då. Riktigt sugen på att få mina utbytta.
Du har fått till din Passat riktigt fint!

Ja jag hoppas de smile

De tycker jag du ska göra, en sån liten sak kan göra sånt lyft, de blir så mkt fräschare big_smile Tack ska du ha, de va kul att höra smile Man har hållt på ett tag nu å de verkar inte finnas nåt stopp haha tongue

B5 #001

Sök