Danyeal skrev:
Mack skrev:
Danyeal skrev:
Förstår du inte svenska? Jag skriver ju till dig att min bil blev låst pga otillräcklig bildkvalite, det stod det på meddelandet, och det spelar ingen roll om du har varit här 20 år innan mig, du är fortfarande ett troll som inte bidrar med något postivit eller någonting som hjälper, så har du inget konkret att komma med så varför skriva? :S
Jag talar och skriver Svenska relativt bra, i alla fall om man ska gå efter vilka betyg jag hade från skolan, ja.
Och jag påpekade att man även kan få bilar låsta pga för lite information, men detta registrerades tydligen inte hos dig?
Detta påpekande kallar i alla fall jag som hjälp, så du inte får bilen låst igen och måste göra en ny gnälltråd, men vad vet jag. Man kan ju tolka det på olika sätt..
Jag tackar för att du informerar mig om att bilen kan bli låst på andra sätt, men varför du skriver det i en "Vill höja effekten på min prelude" topic fattar jag inte. men men, obvious troll is obvious.
Först ställde jag frågan vad en ratt hade med effekthöjning hade med saken att göra. Läs första inlägget.
Sedan blev jag påmind om din tidigare tråd, och ville vara vänlig och berätta om nåt du kunde rätta till innan bilen eventuellt blir funnen och låst igen.
Tråden hade ändå spårat ur långt innan jag skrev, så tyckte inte det spelade någon roll om en kommentar eller fråga kom på slutet.
Så enkelt var det.
Och nej. Jag är fortfarande inget troll.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.