Mange85 skrev:fan va sjukt:)
tkd_rille skrev:Den måste ha blivit väckt av något. Här nere är de i full rörelse men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.
careau skrev:tkd_rille skrev:Den måste ha blivit väckt av något. Här nere är de i full rörelse men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.Den va bra, ändå om du inte ens tänkte på det själv :]
tkd_rille skrev:careau skrev:tkd_rille skrev:Den måste ha blivit väckt av något. Här nere är de i full rörelse men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.Den va bra, ändå om du inte ens tänkte på det själv :]Alldeles underbar. Hur du nu syftade på vi? De är mer än jag i skåne tänkte jag dock.
ISpeed skrev:tkd_rille skrev:careau skrev:Den va bra, ändå om du inte ens tänkte på det själv :]Alldeles underbar. Hur du nu syftade på vi? De är mer än jag i skåne tänkte jag dock.Haha fattar du int? de står att du kommer från Vi
tkd_rille skrev:careau skrev:Den va bra, ändå om du inte ens tänkte på det själv :]Alldeles underbar. Hur du nu syftade på vi? De är mer än jag i skåne tänkte jag dock.
careau skrev:Den va bra, ändå om du inte ens tänkte på det själv :]
tkd_rille skrev:ISpeed skrev:tkd_rille skrev:Alldeles underbar. Hur du nu syftade på vi? De är mer än jag i skåne tänkte jag dock.Haha fattar du int? de står att du kommer från Vi Tror du läser fel.Vi tar om detSom jag skrev.Här nere är de i full rörelse men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.Blev de lättare nu ??Här nere är de i full rörelse. Men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.
ISpeed skrev:tkd_rille skrev:Alldeles underbar. Hur du nu syftade på vi? De är mer än jag i skåne tänkte jag dock.Haha fattar du int? de står att du kommer från Vi
tkd_rille skrev:Alldeles underbar. Hur du nu syftade på vi? De är mer än jag i skåne tänkte jag dock.
ISpeed skrev:tkd_rille skrev:ISpeed skrev:Haha fattar du int? de står att du kommer från Vi Tror du läser fel.Vi tar om detSom jag skrev.Här nere är de i full rörelse men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.Blev de lättare nu ??Här nere är de i full rörelse. Men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.Vi - ni skåningar Vi - stället du kommer från din text blir ju rätt oavsett om man läser vi eller Vi så du behöver inte hetsa upp dej mannen
tkd_rille skrev:ISpeed skrev:Haha fattar du int? de står att du kommer från Vi Tror du läser fel.Vi tar om detSom jag skrev.Här nere är de i full rörelse men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.Blev de lättare nu ??Här nere är de i full rörelse. Men vi har ju dessutom ingen snö och har inte haft på länge.
ISpeed skrev:Haha fattar du int? de står att du kommer från Vi