3156
Sök

Stulna Fälgar

8 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Hej!
Skulle behöva hjälp av er på detta hjälp att hålla ögonen öppna.
Är ägare av Beastmaster Saaben och hade olyckligtvis inbrott i garaget och fälgarna blev stulna. Dessa fälgar ska endast passa på denna bil och är värda mycket pengar. Så om ni stöter på dom på ex Blocket lr liknande skulle jag uppskatta om ni ville tipsa mig om det.
Bifogar bilder på bilen och fälgarna

http://www.gatbilar.se/cars/4_4566fd37040aa.jpg

Obs tänk på att centrumet är svart !

http://www.abbozzo.se/bilder/480-2006/S2-lanze.jpg

mvh Martin

248 Inlägg
26 februari 2007
Tråkit, ska hålla ögonen öppet på västkusten. Tror dock att dom kommer säljas utomlands med tanke på att dom är så ovanliga. Därför bör du göra en sökning på ebay en gång i veckan eller liknande!

Lycka till i alla fall!

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

8 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
tack så jättemycket! ja ebay är ju en variant oxå!
mvh Martin

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
26 februari 2007
Kollar på blocket hela dagarna typ:P är studerande.. så jag kollar oxå.. har du någon stanns dit man kan vända sig om man hittar på dem då?
Lycka till.. du hittar de säkert snart.. speciellt om de bara passar din bil..
om det inte är någon dum som köper dem.
Mvh kimpa

JapsRacer!
198 Inlägg
26 februari 2007
Tråkigt. Håller ögonen öppna!

8 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
skulle ni misstänka att ni har hittat dom på tex nätet kan ni skriva här, kollar flera gånger dagligen ! Verkligen schysst av er alla !!

227 Inlägg
26 februari 2007
vad är det för mått osv på dom så man vet vad man ska leta efter

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

1 Inlägg
26 februari 2007
Får man Hittelön???

4 767 Inlägg
26 februari 2007
VR6_Aron skrev:
Får man Hittelön???

Vafan, sånt kan man la EVENTUELLT diskutera när han väl fått tillbaka sina fälgar.. Vi bilfolk får hjälpas åt att vara rädda om våra pärlor!!

Ska hålla ögonen öppna på ebay, surfar mycket där.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

8 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
Det är 19" abbozzo fälgar. 2st 8,5*19 och 2st 10*19
5 håls: 98-130 LANZE

Knegare
718 Inlägg
27 februari 2007
Kollar de sajter jag brukar vara på, tex blocket osv..

Hoppas du får tillbaka dem!

William 2009-02-20

248 Inlägg
27 februari 2007
Kan tänka mig att personerna som gör inbrott i ett garage vet vad dom är ute efter och är tyvärr inte så dumma att dom säljer dom online sad

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

1 079 Inlägg
27 februari 2007
nej tyvärr är det nog så, rent beställningsjobb skulle jag tro. tråkigt när sånt här händer, man blir så förbannad att folk inte kan jobba,spara,eventuellt låna ihop pengar till att köpa saker man vill ha, istället för att bara roffa åt sig.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

1 060 Inlägg
27 februari 2007
Fan va tråkigt.. att vissa människor inte ser skillnad på mitt lr ditt..

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

137 Inlägg
27 februari 2007
Tycker man läser titt som tätt att folk får inbrott i sina garage, ska man behöva tusen larm på garaget, falluckor, hyrda vakter för att få sina grejor i fred eller? Eller bara ett par dobermans som bor i garaget? Hrrm, man blir smått irreterad i alla fall. hmm

"Shackle-razzle-futzal-craz"

8 Inlägg
28 februari 2007
Trådstartare
Vi tror dock inte att det var beställningsjobb då ingen vet vart bilarna står utan i ett garage på hemlig ort. Kan tyvärr vara så simpelt att det var ett par pundare som hade sjukt mycket tur sad

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
28 februari 2007
Det kanske tyvärr är så att det är nån som visste var bilen stod? Tyvärr händer det.
En polare hade sina nyimporterade 20" Boydfälgar liggande i ett garage på hemlig ort, men lik förbaskat så blev dom snodda. Det vara bara tre personer som visste var dom fanns!
Fälgarna är unika. Bara en uppsättning, specialbeställda till hans Ford. De fälgarna får han nog inte se röken av igen... hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
28 februari 2007
Irmscher Vectra skrev:
Det kanske tyvärr är så att det är nån som visste var bilen stod? Tyvärr händer det.
En polare hade sina nyimporterade 20" Boydfälgar liggande i ett garage på hemlig ort, men lik förbaskat så blev dom snodda. Det vara bara tre personer som visste var dom fanns!
Fälgarna är unika. Bara en uppsättning, specialbeställda till hans Ford. De fälgarna får han nog inte se röken av igen... hmm

om de bara finns en uppsättnings så lär de inte va svårt att känna igen dom

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

289 Inlägg
28 februari 2007
Satt det inte någon form av låsbara hjulbultar elller dylikt på fälgarna när de var inställda i garaget? tråkigt när man inte får ha sina saker i fred bara, dessvärre är det nog som det är sagt tidigare i forumet att dom förmodligen inte kommer att säljas på blocket precis eller någon annan sida.. tyvärr! men man kan ju alltid hoppas, försöker hålla utkik på blocket/ebay etc. så ofta jag kollar där!

Sök