3448
Sök

Dubbla broms/positionsljus volvo 945

536 Inlägg
23 maj 2012
Trådstartare
hej alla glada på garaget smile har kopplat som topic lyder alltså dubbla position/bromsljus i bakljusen, då till fråga, är detta lagligt? bakre dimljusen är kvar och lyser både uppe och nere. tacksam för svar smile

MolnbyPerformance
365 Inlägg
23 maj 2012
rockabilly-rebell skrev:
hej alla glada på garaget smile har kopplat som topic lyder alltså dubbla position/bromsljus i bakljusen, då till fråga, är detta lagligt? bakre dimljusen är kvar och lyser både uppe och nere. tacksam för svar smile

ska inte vara några problem smile

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

536 Inlägg
23 maj 2012
Trådstartare
ADiKO skrev:
rockabilly-rebell skrev:

ska inte vara några problem smile

tror du jag kommer igenom bes med de? såhär kommer jag ha det:
vanlig körning: position på alla fyra
bromsar: bromsljus+position på alla fyra
dimljus: en dimljuslampa lyser + att alla fyra tänds när jag bromsar.

630 Inlägg
23 maj 2012
D Går Bra Trixieee!

536 Inlägg
23 maj 2012
Trådstartare
audicarsismine skrev:
D Går Bra Trixieee!

haha fatta först inte att de va du AT wink jo, jag har kollat på vägverkets hemsida och det verkar som att man får kombinera broms/position/dimljus smile

630 Inlägg
23 maj 2012
klart som fan d e jag tongue

du kan ju alltid ringa Reza xD     + att i värsta fall får du la en tvåa på besikten å då vet du ju vad som gäller!

536 Inlägg
23 maj 2012
Trådstartare
audicarsismine skrev:
klart som fan d e jag tongue

du kan ju alltid ringa Reza xD     + att i värsta fall får du la en tvåa på besikten å då vet du ju vad som gäller!

aa jo... men tvåa innebär att jag ska komma tebaks o de e massa onödiga kostnader o tid..

630 Inlägg
23 maj 2012
Många har det antar jag så har du tur så slipper du problem! smile släng upp lite bilder på bilfan å skapa en projekt tråd eller nåe!

Sök