3256
Sök

Efterlyses: Lek/träningsplats i norra Sthlm..

663 Inlägg
15 juni 2012
Trådstartare
Hoppas den hamnade i rätt forumsdel nu!

Som ovan, jag undrar om det är någon som vet nånstans där man kan öva på och drifta/sladda på i Norra Sthlm?

Gärna nånstans där dom blå inte är så ofta och där man inte stör andra. Och självklart med så lite trafik som möjligt!

Jag vet att man ska hålla sig till banorna när man ska leka men eftersom det inte finns några så letar jag efter att kunna öva så säkert som möjligt!

Vill ni inte skriva ut det så alla ser så är det bara skicka ett PM..

Mvh Christian

5 710 Inlägg
15 juni 2012
Denna är väldigt på gränsen iom att du efterfrågar något som inte är lagligt OM det utförs på allmän väg.
Jag låter den vara kvar då det kan finnas möjlighet att någon vill upplåta sin inhängnade företagstomt/parkering eller där en privatperson vill låna ut sin köpta flygraka.

MVH Jonas
..............

663 Inlägg
15 juni 2012
Trådstartare
jonTe skrev:
Denna är väldigt på gränsen iom att du efterfrågar något som inte är lagligt OM det utförs på allmän väg.
Jag låter den vara kvar då det kan finnas möjlighet att någon vill upplåta sin inhängnade företagstomt/parkering eller där en privatperson vill låna ut sin köpta flygraka.

Kanske formulerade mig lite fel då klockan var mycket! Men är faktiskt nåt liknande en stor asfaltsplätt eller liknande typ som Skogenracing i Gävle har.. Lastbilsparkering etc..

Livgardet ute i kungsängen... men se upp för kasernvakten wink

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Sök