Jag letar efter någon som skulle kunna tänka sig att scanna min Impreza efter felkoder i Växjö-trakten, skulle bli jätteglad om någon kan ställa upp. Bilen är en Impreza Sti -06
Jag letar efter någon som skulle kunna tänka sig att scanna min Impreza efter felkoder i Växjö-trakten, skulle bli jätteglad om någon kan ställa upp. Bilen är en Impreza Sti -06
Mvh Alexander
köp en på biltema för 700kr så kan du läsa av koder hela dagarna
Tjena, Vilken köpte du ? Jag har också tänkt köpa en men sen kom jag på att jag bara kommer använda den nu för ett syfte ( släcka en felkod ) sen blir det nog inget mer,,,
Jag har en som jag kopplar till telefonen via blåtand, smidigt att ha liggandes i bilen om någon kompis får krabb med bilen eller man vill läsa ut något värde i motorn.
Jag beställde en elm327 med wifi, ska köra dashcmd till den, hoppas på att de dyker upp inom 2 veckor, det är bara skicka ett meddelande så kan jag släcka din felkod, har dock en annan hemma just nu som jag kopplar till laptopen så vill du släcka den redan nu så säg till
Tjena, ja höll på att beställa en elm327 jag med fast med bluetooth fan sen såg jag att den inte funkar med iPhone. Ja fan har du möjlighet så vore det underbart !!
här är min mail så hör av dig om du kan / Edvinoo@hotmail.com