vad jag vet är att v70 brukar få mycket elfel med tiden och packboxen mellan motor och låda börjar läka
Något speciellt årtal eller antal mil man skall akta sig för?
Årsmodell 2000-2001 någonstans (De tidiga V70N) har ett gasspjäll som kan vara en riktig plåga, detsamma gäller sista årsmodellerna av den första generationen men jag antar att det är den nyare du siktar mot?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
vad jag vet är att v70 brukar få mycket elfel med tiden och packboxen mellan motor och låda börjar läka
Årsmodell 2000-2001 någonstans (De tidiga V70N) har ett gasspjäll som kan vara en riktig plåga, detsamma gäller sista årsmodellerna av den första generationen men jag antar att det är den nyare du siktar mot?
02-04 kan jag få för mina pengar, men tack för info
02-04 kan jag få för mina pengar, men tack för info
Kamremmen ska bytas vid 16.000mil eller 10år. Bilen är stor och tung så kolla och kän så att framvagnen inte är helt slut. 00/01 ska man passa sig lite för då de bilarna var de första som kom och hade barn sjukdommar. En 04'a bör det mesta vara gjort på.och det är.en hyffsat problem fri bil....