3561
Sök

Billigaste 2 komponents sprayfärgen och klarlack?

16 Inlägg
14 juli 2012
Trådstartare
som rubriken lyder så undrar jag vart den billigaste färgen/klarlack på burk går att köpa på internet eller i närheten av östersund? med specifik färgkod.
Tacksam för svar smile

302 Inlägg
14 juli 2012
Umeå bilfärg och bilfärg.se kan fixa färg åt dig. Om priset är bra har jag sämre koll på.

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

16 Inlägg
14 juli 2012
Trådstartare
har kollat på bilfärg.se och dom har ju rätt skapliga priser, men undrar om det finns ännu billigare nånstans.. men de kanske inte finns billigare än så?

http://www.bilfarg.se/p_5437/spraymax-k … roffs.aspx

486 Inlägg
14 juli 2012
Jag beställde lack en gång från umeå bilfärg, 0,5 lack+förtunning och härdare = 1L
Och 0,5 klarlack +0,5 klarlack= 1L
Sen beställde jag massa tillbehör till de som tex silar, muggar och handskar osv. Allt som allt gick de väl på ca 1600 har jag för mig smile

16 Inlägg
14 juli 2012
Trådstartare
de lät ju inte spec dyrt, men behöver inte riktigt så mycket smile och dessutom så är det en framläpp på en 740 som ska bättras på lite så de behöver inte va så super seriöst :p men har letat runt överallt nu och de verkar inte finnas så mycket mer prisvärt än de på bilfärg.se så blir nog å beställa det.

Forummoderator
26 389 Inlägg
14 juli 2012
Autotjänst Laitis blandar till åt dit, till - i mina öron - humana priser, om det är i Östersundstrakten du vill ha tag i färg till bilen.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

16 Inlägg
15 juli 2012
Trådstartare
kanske får ta en sväng dit då smile

730 Inlägg
15 juli 2012
http://www.billackering.eu/

Där har du en till sida ifall du överväger att beställa från internet, Har själv aldrig beställt där så vet inte hur produkterna är, Men billigt är de iallafall smile!

Fölkesberg Racing =)

Sök