Hejsan , söker garageplats att hyra eller dela med nån eller några för att skruva bil , eller om nån annan är intresserad och vill gå ihop o hitta något.
Jag är på om du skulle hitta nått! Har ett helt ok garage för 3 bilar som står tomt här en mil utanför norrköping problemet är att jag ej vet vem som äger det.. Vet även en till som skulle kunna tänka sig att hoppa på om man hittar nått..
Jag är på om du skulle hitta nått! Har ett helt ok garage för 3 bilar som står tomt här en mil utanför norrköping problemet är att jag ej vet vem som äger det.. Vet även en till som skulle kunna tänka sig att hoppa på om man hittar nått..
Om det är på landet så fråga nån som bor däromkring så vet dom säkert, brukar inte vara så hemligt.
När jag hittade mitt gjorde jag bara en snabb sökning på google och hittade en annons på en liten sida man aldrig besöker annars, gick heller inte att se när annonsen kommit ut så kunde varit flera år gammal men testade att ringa och då var det garaget uthyrt men hade hade ett annat som var dubbelt så stort som inte hittades i sökningen men det jag har idag