3836
Sök

10.09kr litern för blyfri 95, vad kostar den hos Er?

Avstängd
285 Inlägg
16 juli 2009
11.94 på Qstar i Finspång tongue

Fire And Silk
2 254 Inlägg
16 juli 2009
Usch, det är fördyrt överallt i hela Sverige. tongue

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

5 198 Inlägg
16 juli 2009
11,79 Jet. Glada Hudik

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
16 juli 2009
orka bry sig om va de kostar.. klart som fan att man vill att de ska va billigare men personligen tittar jag inte längre va de kostar. vad tjänar de till? och vad vinner man på att leta billig sås? ett paket bubbelgum.. bara se glad ut wink

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

5 198 Inlägg
16 juli 2009
Jag brukar tanka där jag är,, om det är Jet eller Preem skit samma.. jag måste iaf ha sås.

566 Inlägg
16 juli 2009
gamlingen skrev:
Jag brukar tanka där jag är,, om det är Jet eller Preem skit samma.. jag måste iaf ha sås.

Ha ha du har så rätt, så rätt..

241 Inlägg
26 augusti 2012
-Mackan- skrev:
Usch, det är fördyrt överallt i hela Sverige. tongue

att ni klaga redan 2009 över bensinpriset fattar inte jag nu xD nu ligger priset uppe i ca 16kr/L xD Det är DYRT tongue

JFfoto
26 augusti 2012
Haha, roligt att läsa gamla inlägg om hur dyrt ddet är med 11kr litern wink men men, om några år är vi i samma sits igen, hur billigt de var med 16 kr litern.. wink

241 Inlägg
26 augusti 2012
Kalltkaffe skrev:
Haha, roligt att läsa gamla inlägg om hur dyrt ddet är med 11kr litern wink men men, om några år är vi i samma sits igen, hur billigt de var med 16 kr litern.. wink

sant så sans tongue men man hoppas ju att det blir billigare med åren! smile

German Engineering
9 083 Inlägg
26 augusti 2012
Kalltkaffe skrev:

lollollol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

123 Inlägg
26 augusti 2012
Det ända sättet man kan ha billig bränsle är om staten sänker/ tar bort skatten!
Och hur får man staten och göra de?
Jo man ber varenda förare i landet att inte köra på en vecka eller mer (även de som är yrkesförare) så skulle hela Sverige stanna upp då butiker inte får sina varor och de flesta kommer inte kunna ta sig till jobbet. Men det är ingen som vågar göra detta då de flesta inte kommer kunna jobba och därmed inte kunna tjäna pengar, så vi kommer alltid ha dyr bränsle.

Ubåtsingenjör
7 343 Inlägg
26 augusti 2012
Ahmedo91 skrev:
Det ända sättet man kan ha billig bränsle är om staten sänker/ tar bort skatten!
Och hur får man staten och göra de?
Jo man ber varenda förare i landet att inte köra på en vecka eller mer (även de som är yrkesförare) så skulle hela Sverige stanna upp då butiker inte får sina varor och de flesta kommer inte kunna ta sig till jobbet. Men det är ingen som vågar göra detta då de flesta inte kommer kunna jobba och därmed inte kunna tjäna pengar, så vi kommer alltid ha dyr bränsle.

sänker staten skatten så kommer priset ligga stabilt ändå, bolagen ökar sin vinst bara

det finns hur jävla mycket olja som helst ... att de skulle råda oljebrist är så mycket skitsnack de bara kan bli ! De vill inte ta upp så mycket som behövs bara för att hålla priserna uppe. Iofs ganska självklart då de precis som ALLA andra vill tjäna pengar, mycket pengar

Sök