2953
Sök

Xenonlook

19 Inlägg
24 augusti 2012
Trådstartare
Hallå någon som vet några bra xenonlook lampor, h4! Har köpt ett par som skulle var xenonlook men det lös som vanlig glödlampa. Hade riktigt xenomkit på innan men de började lysa vanligt, gulaktigt. Så är trött på det nu och vill ha xenonlook!smile

537 Inlägg
24 augusti 2012
Xenonkungen.com har H4 xenonlook lampor som är riktigt bra. Jag köpte sånna för snart ett år sen och jag blev riktigt nöjd, fick bättre ljus dessutom. Dom heter "H4 Power halogen 6000K" Helt klart värt 250 riksdaler smile

1 335 Inlägg
24 augusti 2012
Dina xenonlampor vart "gula" för dom e slut på. Köp nya med samma watt så eru good to go smile

B5 #001

477 Inlägg
27 augusti 2012
SAAB-Karlsson skrev:
Xenonkungen.com har H4 xenonlook lampor som är riktigt bra. Jag köpte sånna för snart ett år sen och jag blev riktigt nöjd, fick bättre ljus dessutom. Dom heter "H4 Power halogen 6000K" Helt klart värt 250 riksdaler smile

har samma jag med fast H7... riktigt nöjd med ljuset. smile
dock varierar livslängden kraftigt, köpte 2 satser på en gång och 2 st gick söder redan första 3 månaderna dom andra 2 lever än efter ett par års användning

* Lars Ström tog en tur i sin nya El-bil. Fick Sladd, tappade Kontakten och slog en Volt!

Sök