120KM/H hade dom klockat mig på. men på för långt avstånd. så jag han komma ner till 82 med lite avdrag på 3 km/H för fel marginal. så 3-6 månader indraget kort och 4000KR. kunde vatt värre ju
om det är längre än 400meter avståndet på mätningen så gäller det inte alls då. Så om duhr ej skrivit på så kolla upp det för jag har för mig att de kan ej eller få ej mäta mer än 400 meters avstånd jag kanske har fel men kolla upp det
Precis. dom kan mätta på långt avstånd. men får inte.
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
fan såg detta när jag kom hem:) men du hitta dit? tyckte jag såg din bil iaf:)
fan såg detta när jag kom hem:) men du hitta dit? tyckte jag såg din bil iaf:)
Ja jag hittade, men vad där inte så länge, trodde att där skulle vara fler som hade liknande bil som jag Men ikke ^^
haha gött=D jaa kul med folk som har liknande bilar:) byta lite idéer och snacka lite skit^^
Ja jag såg blåbären komma & svänga ner mot hamnen från centrum precis när ja påväg därifrån. Kunde varit mer folk/bilar där tycker jag men man ska inte klaga va ju rätt blåsigt ute igårkväll med
Lagom med folk idag, bra race och en massa "skottlossning"
Dock så var blåbären i slutet av sträckan i hamnen och sköt med laser lite innan 12... Några som fastnade såg jag.
Sommaren är inte slut än...
Låser tills vidare
8§ Streetracing Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma (enligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-