2978
Sök

Overhaulin är tillbaks!

Big_JN skrev:
gamlingen skrev:
chrizz skrev:

Eller så gjorde någon ett misstag... herregud alltså, lugn smile

Världen rasasr i hop när nån gör ett fel

Jag reagerar som jag gör för att några moderatorer har börjat bete sig märkligt med låsningar av trådar och liknande som följd och börjar bli trött på det!
Har inte gjort nåt större väsen innan men nog får vara nog, orkar inte moderatorn läsa in sig på tråden kanske man inte skall ta det beslutet överhuvudtaget! roll
Jag tackar Chrizz för att ha rättat till felet och nu nämner jag inte detta mer utan är j-ävligt nöjd med att Overhaulin´är tillbaks i rutan och att man kan se mer av Chip Foose! cool

men är det en så big-deal att den blev flyttat till Off topic? inte så att tråden låstes tongue Personligen skulle jag vilja ha Allmänt för fordons diskussioner och inte TV-babbel smile

tillbaka till TV-babblet!
Hur är programlederna? fortfarande massa dåliga skämt?

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

2 126 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
RightFront skrev:
Big_JN skrev:
gamlingen skrev:

Världen rasasr i hop när nån gör ett fel

Jag reagerar som jag gör för att några moderatorer har börjat bete sig märkligt med låsningar av trådar och liknande som följd och börjar bli trött på det!
Har inte gjort nåt större väsen innan men nog får vara nog, orkar inte moderatorn läsa in sig på tråden kanske man inte skall ta det beslutet överhuvudtaget! roll
Jag tackar Chrizz för att ha rättat till felet och nu nämner jag inte detta mer utan är j-ävligt nöjd med att Overhaulin´är tillbaks i rutan och att man kan se mer av Chip Foose! cool

men är det en så big-deal att den blev flyttat till Off topic? inte så att tråden låstes tongue Personligen skulle jag vilja ha Allmänt för fordons diskussioner och inte TV-babbel smile

Jag följer bara reglerna på forumet och då ska moderatorerna också göra det, hade programmet inte handlat om bilar så hade jag lagt det i off-topic.

Står så här:
"Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna"

Angående programmet så har jag inte sett det än men har det hemma smile

514 Inlägg
4 oktober 2012
Blev inget mer wheeler dealers sverige?
Tyckte avsnittet dom sände med mustangen va riktigt bra ändå

2 126 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
RightFront skrev:

Chris är kvar men fått en ny kvinnlig programledare som faktiskt verkar kunna lite om bilar denna gången smile
och Chip förstås och även hans son Brock får vara med o hjälpa till!

Hela programmet känns lite mer seriöst än förut men svårt och säga bara genom att ha sett ett program. Showen har helt nya producenter så lite annorlunda upplägg men ändå samma...

Ett bra första program var det och det sänds på Discovery HD i USA iallafall så förhoppningsvis hittar det hit till Discovery Sverige.

2 126 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
volvochefen skrev:
Blev inget mer wheeler dealers sverige?
Tyckte avsnittet dom sände med mustangen va riktigt bra ändå

För dyra program för att göras i Sverige, kanske om dom gjort som Wheeler Dealer gjorde i början och bara fixat till vanliga bilar istället så kanske...
Tycker originalet funkar bättre smile

Big_JN skrev:
RightFront skrev:

Chris är kvar men fått en ny kvinnlig programledare som faktiskt verkar kunna lite om bilar denna gången smile
och Chip förstås och även hans son Brock får vara med o hjälpa till!

Hela programmet känns lite mer seriöst än förut men svårt och säga bara genom att ha sett ett program. Showen har helt nya producenter så lite annorlunda upplägg men ändå samma...

Ett bra första program var det och det sänds på Discovery HD i USA iallafall så förhoppningsvis hittar det hit till Discovery Sverige.

Härligt smile den förra var väl fru till produktionschefen eller liknande tyckte jag att de sa någongång tongue

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

5 Inlägg
5 oktober 2012
Programidèn är ju bra men detta jäkla "åhh vi har nästan ingen tid kvar huur ska vi hinna klart" " bara tre timmar kvar och vi ska hinna lacka, spackla, sy och stoppa i motorn, puuh vi hann, guud vad bra vi är" blir bara löjligt det är samma sak i varje program

born alone die alone..

1 534 Inlägg
5 oktober 2012
darkstar1 skrev:
Programidèn är ju bra men detta jäkla "åhh vi har nästan ingen tid kvar huur ska vi hinna klart" " bara tre timmar kvar och vi ska hinna lacka, spackla, sy och stoppa i motorn, puuh vi hann, guud vad bra vi är" blir bara löjligt det är samma sak i varje program

Haha håller med, har också reagerat på det.
Detta mönster ser man i ett par såna här program som har med ombyggnationer/renoveringar av bilar att göra..

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
5 oktober 2012
Jag fullkommligt hatade bruden i förra Overhaulin.   Trodde verkligen hon var snygg men i själva verket så framstod det ju bara hur mycket *** hon har sugit och legat sig igenom sina dar.  Den andra program ledaren är rätt lam han med något bättre men  att de inte har sparkat de tidigare förstår jag inte.

Sen så blir det rätt tröttsamt med samma skit om och om igen.  tycker WD är bra mycket bättre även om bilköpar gubben blir för mycket ibland. Fast det är England iofs

7 100 Inlägg
5 oktober 2012
har svårt för både overhaulin och wd.tycker de är samma hela tiden på overhaulin,alltså sänkt,stora fälgar,nylack och ljud.sen att dom tjatar hela tiden om att dom alldrig hinner.om dom nu har så jäkla bråttom med underarbetet av lacken så blir ju de inge bra!

sen wd!först ska han pruta en jävla massa,och sen när han säljer bilen och nån annan prutar,då är han typ dum i huvudet.sen lika när dom köper sierran cosworth när dom testar.han öser på med bilen,och sen stänger av den innan han ens har stannat bilen,skonsamt för turbon däää!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

137 Inlägg
5 oktober 2012
Nån som hört om Desert Cars Kings ska komma tillbaka? Lätt bästa bilshowen enligt mig, då dom faktiskt verkar gilla det dom gör och inte tjata om deadlines hela tiden.

Sök