2996
Sök

Overhaulin är tillbaks!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
11 maj 2012
ooh, trevligt smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

430 Inlägg
11 maj 2012
f-n va gött!! äntligen ett riktigt bra program på tv...

Mopar or no car!

Lowlife
809 Inlägg
11 maj 2012
grymt program!, men varför inte ringa runt lite och starta sådant program i sverige ? wink

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

Forummoderator
26 361 Inlägg
11 maj 2012
Polara skrev:

Är inte Top Gear bra då, till exempel..?

Men du kanske menar såna renoveringsprogram?
Senast redigerat av Mack (11 maj 2012)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

430 Inlägg
11 maj 2012
Mack skrev:
Polara skrev:

jodå, ja gillar både top gear england och usa, kollar på allt som har med bilar att göra...
med chip foose är så jävla grym på design biten, riktigt inspirerande att se...wink

Mopar or no car!

Forummoderator
26 361 Inlägg
11 maj 2012
Polara skrev:
Mack skrev:
Polara skrev:

jodå, ja gillar både top gear england och usa, kollar på allt som har med bilar att göra...
med chip foose är så jävla grym på design biten, riktigt inspirerande att se...wink

Top Gear Usa och Australien tittar jag inte på..det ska vara originalserien för min del..hehe.
Men jo du har rätt, han är väldigt duktig, Chip.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 maj 2012
Tål inte det programmet alls, "programledarna" är värdelösa. Bara jobbigt att se. Foose förtjänar bättre.
Tack och lov har Wheeler Dealers blivit något bättre, men dom har en lång väg kvar innan dom är framme dom med.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

254 Inlägg
11 maj 2012
Håller fullständigt med  te_wik aldrig gillat programmet, tycker mer om wheeler dealers plus att man lär sig en det av det programmet:)

Forummoderator
26 361 Inlägg
11 maj 2012
Tacka vet jag när Pimp my Ride gick..

(Jag lovar..jag var ironisk..)

tratt
353 Inlägg
11 maj 2012
te_wik skrev:
Tål inte det programmet alls, "programledarna" är värdelösa. Bara jobbigt att se. Foose förtjänar bättre.
Tack och lov har Wheeler Dealers blivit något bättre, men dom har en lång väg kvar innan dom är framme dom med.

Mvh Tommy

Ja wheeler dealers är fint, gillar dock inte han som köper och säljer bilarna, har är för mycket, och ska alltid smeka bilarna sad Mekanikern är dock bra och inte överdriven.

5 198 Inlägg
11 maj 2012
Slaylix skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Ja wheeler dealers är fint, gillar dock inte han som köper och säljer bilarna, har är för mycket, och ska alltid smeka bilarna sad Mekanikern är dock bra och inte överdriven.

japp Eddie är suverän.. men köpgubben är för mycket

Pim_Pim
11 maj 2012
Han i Wheeler Dealer som skaffar bilarna åt Ed är ju så jävla jobbig tongue
Och så är han helt värdelös på att sälja bilara för ett bra pris..

254 Inlägg
11 maj 2012
haha ja dem går fan knappt plus på bilarna...

2 126 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Första avsnittet i den nya säsongen av Overhaulin' sändes i USA i tisdags den 2 oktober!

Första bilen som förvandlas är en -65 Impala

Så jävla gott att kunna se Chip Foose på TV igen big_smile

Totalt okunnig
413 Inlägg
4 oktober 2012
Gillade avsnittet när dom fixade en Pontiac. Dock stör jag mig på att många inte bryr sig om bilarna innan. Fan, kom och fixa min bil istället.
Senast redigerat av Mane_Attraction (4 oktober 2012)

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

2 126 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Undrar varför en Moderator flyttade denna tråden till offtopic då det berör fordon?

Undrar om vissa moderatorer på detta forum egentligen skall lov att vara moderatorer för dom verkar f-n inte veta vad dom sysslar med!
Moderatorn som flyttade denna tråden kan ju förklara sig då den handlar om ett TV-program där man renoverar och stylar fordon alltså skall den vara på allmänt och inte off-topic enligt garagets regler! roll

Administratör
11 935 Inlägg
4 oktober 2012
Big_JN skrev:
Undrar varför en Moderator flyttade denna tråden till offtopic då det berör fordon?

Undrar om vissa moderatorer på detta forum egentligen skall lov att vara moderatorer för dom verkar f-n inte veta vad dom sysslar med!
Moderatorn som flyttade denna tråden kan ju förklara sig då den handlar om ett TV-program där man renoverar och stylar fordon alltså skall den vara på allmänt och inte off-topic enligt garagets regler! roll

Eller så gjorde någon ett misstag... herregud alltså, lugn smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

5 198 Inlägg
4 oktober 2012
chrizz skrev:
Big_JN skrev:

Världen rasasr i hop när nån gör ett fel

2 126 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
gamlingen skrev:
chrizz skrev:
Big_JN skrev:

Världen rasasr i hop när nån gör ett fel

Jag reagerar som jag gör för att några moderatorer har börjat bete sig märkligt med låsningar av trådar och liknande som följd och börjar bli trött på det!
Har inte gjort nåt större väsen innan men nog får vara nog, orkar inte moderatorn läsa in sig på tråden kanske man inte skall ta det beslutet överhuvudtaget! roll
Jag tackar Chrizz för att ha rättat till felet och nu nämner jag inte detta mer utan är j-ävligt nöjd med att Overhaulin´är tillbaks i rutan och att man kan se mer av Chip Foose! cool
Senast redigerat av Big_JN (4 oktober 2012)

Sök