2697
Sök

Stulen Volvo 855 T-Gul Landvetter flygplats!

2 Inlägg
21 augusti 2012
Trådstartare
Hej!

Någon gång mellan 30:e Juli och 13:e Augusti blev vår familjs Volvo 855 T-gul stulen från parkeringshuset på Landvetters flygplats. Efter resan till Grekland skulle bilen hämtas och mamma och pappa åka hem men tyvärr fick de sig en tråkig överraskning då bilen var borta.
Efterlyser nu denna genom diverse kanaler och hoppas att någon här kan hjälpa oss med eventuell iakttagelse av bilen eller annan information.

Det är alltså en T-Gul, Volvo 855. Den var nylackad i originalfärg, hade ny grill fram, nya lampor med ögonlock och nytt sportavgassystem. Den har även tonade rutor.

Regnr är TPN 469.

Skulle vara väldigt tacksam för all hjälp som går att få!

Mvh D. S. Axelsson, Karlskoga.

254 Inlägg
21 augusti 2012
Tråkigt att det inträffat.. Men lite måste man tänka tycker jag ? En t-gul är mycket eftertraktad och står den länge hinner tjuvarna före... Tyvärr...

198 Inlägg
21 augusti 2012
Håller utkik då jag bor i dom trakterna..

Turbo är ett måste!

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
23 augusti 2012
Nog att jag ser ett par T-Gul och gör mig i byxan varje gång. Men det är bara de som går i stan. Så man lägger snabbt märke till om det dyker upp någon ny ute på vägarna.

Tyvärr så är den nog borta sad Lider med er.

2 Inlägg
10 september 2012
Trådstartare
Tack för att ni håller utkik iaf, bilen är fortfarande ej återfunnen och fortfarande mycket saknad sad

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
13 september 2012
Fick upp ögonen för T5a som jag inte sett i stan förut. Fick haka på duktigt med firmabilen för att hänga med. Dock så vart det fel reg. Satt ett yngre par i den förövrigt. DLT eller något i den stilen har jag för mig det stod.

91 Inlägg
13 september 2012
Att folk inte kan låta bli andras saker! blir så jävla trött.. lider med er! håller ögonen öppna!
Mvh

1 142 Inlägg
13 september 2012
alpis skrev:
Tråkigt att det inträffat.. Men lite måste man tänka tycker jag ? En t-gul är mycket eftertraktad och står den länge hinner tjuvarna före... Tyvärr...

så om man köper en bil så måste man tänka på å inte ha den står för länge för då kan den bli snodd. så kan man inte gå å tänka hela tiden... måste ju kunna använda sin bil, vad är de annars för vits att ha den.

2 763 Inlägg
13 september 2012
Fan va tråkigt! sad Håller utkik nere i Gislaveds-området!

Volvo - For Life

2 452 Inlägg
13 september 2012
vet att det stog en 855 t-gul vid rambergsvallen idag på en parkering o där brukar det inte finnas nån t-gul....se om den finns kvar där imorgon eller om det är nån ny bil...

döden kommer tillbaka

244 Inlägg
8 oktober 2012
E den återfunnen än? "/

Akta dig för män i vita rockar Mvh//Flakis

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
15 oktober 2012
Något nytt?

Såg ett gult skåp i lördags eller söndags.  Kommer ej ihåg reg men tror ej det var din tyvärr. Rostig i vänster framskärm var den iaf.

Sök