Hej jag har en Volvo V70 -06 Kinetic med HU-650. Jag har sökt och letat efter enheter man kan koppla in i cdväxlaruttaget men inte funnit någon som fungerar till min. Är det någon som vet någon som fungerar till min bil eller har andra tips?
jag har köpt av honom kanonkille fick min 3 dar efter ja beställt
Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D
nu i veckan testar vi att koppla in en Xcarlink iphone adapter på kollegans HU-650, de verkar fungera för rätt många även att de står på dom flesta sidor att de inte funkar. vi testar i alla fall de finns ju cd växlar uttag på hu-650 så förstår inte varför de inte ska funka.
Fick hem min adapter från auxadapter.se och den fungerader super bra! Kan starkt rekommendera den sidan till andra som också vill få en aux anslutning i sin volvo. Tack JonathanA för tipset!
Fick hem min adapter från auxadapter.se och den fungerader super bra! Kan starkt rekommendera den sidan till andra som också vill få en aux anslutning i sin volvo. Tack JonathanA för tipset!
Låter fin fint ju! Sjukt jäklar gött med AUX, kommer ihåg när man fick sitta och langa cd-skivor hela tiden... Håller på med bluetooth-integrering i min bil nu! Platt baslåda gömd i hatthyllan är också på gång och tillsammans med redan monterade MDS fanatic-systemet kommer det nog låta helt ok!