Jag tar dom flesta av mina affärer på mail, och jag kan säga, med hela min familj tjatandes bakom min rygg att jag borde ha en bil mer än 2 månader, att jag borde lära mig att vara en bil trogen. Att jag efter lite mer än 200 bilars ägande borde kanske hitta nått som passar, så kan jag säga att telefon inte funkar för alla..
Just nu vet jag vad jag vill ha, men pallar inte med alla idioters "det finns inga fel på denna bilen, det kan jag garantera"
Brukar köpa bilar osedda, åka en bit, men folk tenderar att vara ärligare på mail, man kan få fler bilder, folk kommer på fler defekter när dom sätter sig ner vid datorn och tänker efter, och känns lite mer seriösa när dom faktiskt kan lägga lite tid för att orka kolla sin mail för att faktiskt kunna sälja sin skit till nån som kanske vill/behöver ha den..
När jag har annons ute föredrar jag mail, före telefon och sms om det inte finns nån mer än jag. som tänker den ska jag ha om dom kan gå ner LITE i pris..
Har en 745:a ute på annons för just nu ett ganska bra pris för skickets skull, satte ett överpris på den när jag satte ut den för att slippa "sälja halva pris?"
Vet vad jag vill ha men det är värt att känna sig för.. Man får alltid ett par skambud, men man lär sig.. Skambudet kan precis vara det du begär