3480
Sök

Golf 3 ! kan man få upp huven utifrån ?

21 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
Tjaa har ett litet problem som gäller att öppna huven. de ligger till så här! har tyvär inge nyckelhål på min bil förutom bakluckan å det låset är paj/går inte upp. har alltså bara så jag kan öppna med "dosa" å nu har batteriet laddat ur under kylan! då är min fråga om man kan öppna huven på något sätt så man kan ladda batteriet ? typ ta bort grillen eller nått eller med en tång eller you name it hmm tack på förhand!

Santa's little helper
245 Inlägg
22 januari 2013
precis som du sa, försök komma åt vajern genom grillen med en tång eller till spärrarna. Annars kan det bli att offra grillen.

1 271 Inlägg
22 januari 2013
domkraft å startkablar på startmotorn så bilen får ström så äre bara öppna med dosan igeb

21 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
tuomas skrev:
precis som du sa, försök komma åt vajern genom grillen med en tång eller till spärrarna. Annars kan det bli att offra grillen.

Har en ny sportgrill som ligger hemma smile så om jag sliter av grillen blir det mycket lättare då?

21 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
-stoffe- skrev:
domkraft å startkablar på startmotorn så bilen får ström så äre bara öppna med dosan igeb

Jaha!  De jobbiga är ju att jag står utomhus vilket har gjort så de är snö vallar runt bilen men funkar inte de att rycka o vajern så får de bli de hmm

Sök