Då var det dags igen förra året byggde jag ju Eclipse cab men nytt år ny cab nu kör vi
kan ju börja med att jag har bytt garage från förra bygget det nya är lika stort som det andra (ca90 kvm) men nu har jag det själv och slipper dela med någon annan
så här ser det nya garaget ut
har även skaffat en soffa till i år fall man skulle behöva ta en tupplur eller ett par öl
och här har objektet fått komma in
såhär blev eclipsen för er som inte såg den på elmia eller i sommras
projekttråden kommer bli lite konstig för jag har bytt jobba så jag är ute till sjöss varannan vecka och hemma varannan men det får gå
nu har jag vart hemma och fått lite gjort iaf
har beställt en audi a4 front från en 2012a med skärmar huv lyktor och så vidare
sedan tänkte jag kapa bakskärmarna och bygga om till 2008 bakdelen men men fick så bra pris på en bakände från 2012 så jag kommer helt enkelt att bygga en audi a4 cab med b8 kaross vilket audi själva inte har gjort än
Sponsorer som är klara för detta bygge är
BRL.se (såklart)
REALCAR.se
dags för bilder då
dassiga orginalinredningen
lite bilder innan jag började
och nu har jag då rivit ner så mycket som går innan jag får nya fronten och bakändan
hitta alt detta på insidan av bagageluckan någon som vet vad allt är till skall jag bygga ny baklucka så behöver ju veta om jag måste spara skiten eller inte
och så har jag hängt på fälgarna från eclipsen för att testa om 20" blir lagom
nu står bygget lite stilla en vecka till i väntan på delar tyvärr men håll ut det kommer byggas mycket så fort jag får delarna