Tvättade den idag men den vägrar bli riktigt ren, skiten liksom ligger kvar. Hur mycket jag än gnuggar, blir den inte riktigt vit, där skiten når bilen som värst.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
åk till närmaste åkeri och fråga om dom har agrol maskin avfettning(outspädd)! tar som attan asfalts prickar bara rinner av direkt vid sprut, men var varsam och inte ös på,
Hej ! Problemet löses jättelätt med HD grön från Strovels ! Kör det med en foamlance och låt det ligga på i ca 3 minuter, bilen blir ren till 100 procent
Avfettning på macken är tyvärr helt värdelöst, 1 liter HD grön blir ca 23 liter utspädd! Kostnad för en L HD grön koncentrat är ca 50 kr
Hej ! Problemet löses jättelätt med HD grön från Strovels ! Kör det med en foamlance och låt det ligga på i ca 3 minuter, bilen blir ren till 100 procent
Avfettning på macken är tyvärr helt värdelöst, 1 liter HD grön blir ca 23 liter utspädd! Kostnad för en L HD grön koncentrat är ca 50 kr
kallavfettning (petrokemisk) använd under list löser tjära och asfalt. alkalisk avfettning, vanlig fordonsavfettning, använd ej på aluminiumfälgar!! mot flygrost kan jag rekommendera autosmarts produkter
Tvättade den idag men den vägrar bli riktigt ren, skiten liksom ligger kvar. Hur mycket jag än gnuggar, blir den inte riktigt vit, där skiten når bilen som värst.
Har ni några dunder förslag på något som biter?
Lera och en sprutflaska med vatten och bilschampo.