2819
Sök

Insane Racing, vad håller de på med??

Utanlem
895 Inlägg
9 april 2007
Vart e bilderna ?sad

dom verkar ju bara vara 3st på PB-Z.. så lätt att hitta elakingarna

http://www.pbz.se/kontakt.htm

wink

250 Inlägg
9 april 2007
så jävla moget att slåss, väx upp för fan...vem bryr sig om vem som startade det, uppenbarligen har båda parter boxats...

------------------------------------------------------

hater
656 Inlägg
9 april 2007
hahah hela storyn är lite onödig och så ju.. men hur fan biter man av någons TUMME... är det inte lite svårt, ben och sånt i vägen?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Maizer
9 april 2007
Masaru skrev:
hahah hela storyn är lite onödig och så ju.. men hur fan biter man av någons TUMME... är det inte lite svårt, ben och sånt i vägen?

Det gäller bara att vara tillräckligt målmedveten! wink

118 Inlägg
9 april 2007
vad har tir för hemsida?

Maizer
9 april 2007
thure523 skrev:
vad har tir för hemsida?

Varför kan man inte bara googla själv istället för att be andra göra det åt en?hmm
http://www.teaminsaneracing.com/

LillNaisarn
9 april 2007
hur orkar folk ens sitta och diskutera detta? det som har varit har varit inte mer med det...

118 Inlägg
9 april 2007
för att jag trodde att någon kunnde hemsidan

2 Inlägg
9 april 2007
Hmm jag var inte där men jag känner denna person som Deamon påstår ha knuffat på PBZ killarna flera ggr och jag har känt honom i många år och vet hur han beter sig när han e full och han har aldrig tidigare knuffat eller börjat tjafsa mot någon som inte gjort något eller betett sig kaxigt eller spänt mot honom just därför tror jag inte riktigt på att han skulle ha knuffat på dom utan någon som helst anledning! och sen är det väl lite overkill o bita av någons tumme. Sen vet jag också att TIR är väldigt mån om sitt rykte så det är väl lite konstigt om dom skulle leta bråk på deras egna fest.'

MVH // Koett

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
9 april 2007
fy fan för bråk. kan inte folk bara va ute och ha skoj. om man råkar dansa in i någon big deal det är trångt och det är sånt som händer.

Thorssa
9 april 2007
Finns väl en tråd om detta om att allt är utagerat?

543 Inlägg
9 april 2007
Ja så nu kan vi väl sluta tjöta om det. Dom säger ju själva att det e utagerat så....

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Administratör
11 899 Inlägg
9 april 2007
Bråket är så vet jag vet utagerat. Ingen anledning att diskutera det mer här så vi tar och låser den här tråden och låter polisen göra sitt jobb om det nu gått så långt att det är nödvändigt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök