Ja i Sundsvall så är det ju väldigt mycke bilar ute på kvällar å nätter, men vart är dom populäraste platserna och vart brukar just du åka för att "kolla läget" en kväll?
Birsta brukar det ju cirkulera en del bilar och fraktarna/max men där är det näst intill dött nu mer. I stan kan man kolla lite också men finns det nå mer ställen??
Ja i Sundsvall så är det ju väldigt mycke bilar ute på kvällar å nätter, men vart är dom populäraste platserna och vart brukar just du åka för att "kolla läget" en kväll?
Birsta brukar det ju cirkulera en del bilar och fraktarna/max men där är det näst intill dött nu mer. I stan kan man kolla lite också men finns det nå mer ställen??
Väcker liv i denn atråd då även jag undrar detta, var ju några år sen man var ute och rullade men jag är nyfiken på vart man ska om man är ute nån kväll :-)
Södra/Norra Berget å kolla utsikt, nån sväng bort mot bilprovningen i Nacksta för att se om det är nå drag, sen Timrå vet jag inte om det finns nåt där är det väl allmänt dött.