2507
Sök

Tycker ni det är OK att lägga skambud?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 april 2007
Klart man ska få ge skambud, Det är ju ändå säljaren som bestämmer över affären! wink Jag har ju inte handlat bilar nå själv, men jag har sålt/köpt billigare saker och har alltid gått med på prut via mail från både min och deras sida i olika affärer smile
Senast redigerat av Mäki (13 april 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
13 april 2007
beror ju vad DU tycker den är värd och hur brottom säljaren har att sälja det han/hon säljer.

911 Inlägg
13 april 2007
Jag köpte en bil jävel igår ! 28 lax åt helvete ,  hitta massa rost, läckage , lackskador å skit, snarare ett skam pris jag betala ! sista gången jag tittar på en otvättad bil i mörkret ! så visst, det är skamligt att komma med skambud men ibland är det fan nödvändigt när man ser allt en andra gång !

pic up the phone, wazzzaaa

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
13 april 2007
Klart man får ge skambud. MEN man får ju göra det på rätt sätt. går ju inte ge ett skambud och tro att man ska få bilen för det priset.  och man får framförallt inte bli förbannad eller kalla folk idioter för att dom inte godtar ett skambud.
Tänk om kille som ska sälja bilen får brottom och behöver cashsen? vem tror du han väder sig till. knapast den som idiotförklarande han för att han inte godtog skambudet.

man får ju använda huvedet.

och pruta.. det gör man på plats EFTER man inspeketrat bilen.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Sök