3131
Sök

Köpråd. Liten transportbil!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
1 augusti 2013
fax110 skrev:
kangoo "kan gå" skulle jag avråda ifrån jag har haft väldigt dålig erfarenhet av dom (inte som ägare/förare) då jag haft praktik och stött på dom på skolan... har även fått höra skräckhistorierna av vissa ägare där problem aldrig tar slut tongue

Vi hade "Kan gå" på jobbet för x antal år sedan och det var rent ut sagt bara skit. Kanske har dom blivit bättre men motståndet mot dom har växt sig starkt.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
22 augusti 2013
bumpar denna tråden lite. Jag är ute efter en transport bil som kan ta 2 hojjar där bak ... har kollat lite på en jumpy med 2,0hdi motor, är det något att ha ? Har mätt och det är precis att det får plats.

Vad finns det för alternativ i den storleken ? har bara hittat större och mindre

Aldrig nöjd
804 Inlägg
23 augusti 2013
En Mercedes Citan får du inte för den budgeten, men skulle den vara intressant så är Renault Kangoo samma bil.

Livet är för kort för att äga Volvo.

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
24 augusti 2013
Masquerade skrev:
En Mercedes Citan får du inte för den budgeten, men skulle den vara intressant så är Renault Kangoo samma bil.

Kangoo gillar jag inte alls .. bara negativa erfarenheter utav de tyvärr sen är den för liten också, får man in en fiddy i skåpet där bak smile vill gärna ha in 2 sporthojjar depåställ extra däck och lite annat man ska haa när man ska åka lite bana

Sök