3158
Sök

fick fel sänkningssats

26 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
Beställde h&r sänkningssats och fick en sats till avensis sedan istället för combi , är det nån ide ens o prova och sätta in skiten. har fått vänta på de i en månad skulle inte vara så kul och vänta en månad till...

Tack i förhand

I dont belive in shit until shit happens

1 231 Inlägg
20 april 2007
Panchoz skrev:
Beställde h&r sänkningssats och fick en sats till avensis sedan istället för combi , är det nån ide ens o prova och sätta in skiten. har fått vänta på de i en månad skulle inte vara så kul och vänta en månad till...

Tack i förhand

shit ... en månad ... var beställde du dom ?:S

26 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
Tigerofsweden skrev:
Panchoz skrev:

Tack i förhand

shit ... en månad ... var beställde du dom ?:S

på micro,, de fick beställa från leverantören

26 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
Ska jag slänga på de fjädrarna som jag fick lr ska jag byta ut de?  kan ju inte vara nån stor skillnad på sedan och combi fjädrar ?

121 Inlägg
23 april 2007
Antagligen har combin något hårdare fjädrar baktill, även om sedanens kanske passar rakt av..

1 813 Inlägg
23 april 2007
tror du inte det e samma??? sedan å kombi??
på volvo e det samma...

ring annars till dom som säljer/bygger det å fråga dom...
det e ju bäst å ringa dom.. men tror att det passar.. med ända e att den blir lite lägre i röven efter som den e lite tyngre än sedan där.. men då e det bara fram å ta ett varv på framfjädern sen så e det bra=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

26 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
Tja snackade me de som beställer från h&r fick jag det här svaret, det oklokt att sätta sedan fjädrar till en combi . Man räknar med hur mycket mer man kan last i en combi än en sedan. så jag fick beställa nytt sänkningssats som tur va så hade de det satsen inne så jag får den på onsdag . så nu blir det iaf och byta fjädrar till helgen smile , skönt o få d gjort och tur va väl att jag inte bytte .

Tack för alla svar!!!!
Mvh Pancho

Sök