2556
Sök

Dokumentären Raggarliv från SVT, var kan man se den?

15 Inlägg
13 november 2013
Trådstartare
Hallåj!

Jag skulle mycket gärna vilja se SVT:s dokumentär Raggarliv! Har letat och letat.. Men inte hittar jag då nåt som funkar förutom en torrent på ThePirateBay, som verkar kanske funka, men iaf otroligt sakta då den inte ens startat ladda ner än.. (1h sen jag började). Så om någon vet av denna skulle det vara kul om denne kunde skriva ner en ledtråd här! wink Mvh

1 863 Inlägg
13 november 2013
SVT Play kanske?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 863 Inlägg
13 november 2013
Fanns inte där, kollade nu. Sorry

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

15 Inlägg
13 november 2013
Trådstartare
Okej, jo jag har också kollat där.

Saabifierad
2 031 Inlägg
13 november 2013
Raggarliv verkar bara gå att få tag på via torrentsidor (God bless torrents), Sparka bak-torrent kör på nästan 190kbs så du har den på 25 minuter wink

Edit: kom en till amerikan, 300kbs yeeeeah^^
Senast redigerat av Slash (13 november 2013)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

15 Inlägg
15 november 2013
Trådstartare
Men du! Satan! Det gick ju! Tack för svaret! big_smile SparkaBakTorrents4life! wink

15 Inlägg
20 november 2013
Trådstartare
Nu är den sedd! Är att starkt rekomendera! Intressant och humor som attan! Även kul att se Top Cats som ungdomer!

Sök