Tänkte kolla om det var någon som har ett bra förslag hur jag ska få dit själva "konsollen" till A-stolpen.... Är ju en del som redan har sånna här så någon borde det väl finnas Skruva går ju, men det är ju inte direkt snyggt... :S
MVH
Ted
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Det enklaste är väl att skruva dit hållaren för A-stolpen och sedan spackla o slipa så det blir snyggt. Avslutningsvis lacka. Enligt min mening blir detta snyggast o ser proffsigast ut.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
jag ock min kille lyckades i hans bli att få det snyggt utan spackel och lack men det var inte lätt, eftersom "skiten" var universal så fick det värmas o böjas o grejjs o sen satte vi små små skruv i kanten som nästan inte syns bra blev det iaf fast då gäller det ju att man ahr samma färg på hållaren som på A-stolpen.
jag spacklade dit min skar till hållaren så att den passade fint sedan spacklade jag den. blev rätt nice:) jag köpte dock en universal så den var ju inte "bolt on" direkt. så man fick värma och böja till den så att den passade