3244
Sök

Hur får jag dit extra mätarna till A-stolpen

3 390 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
Tjena

Tänkte kolla om det var någon som har ett bra förslag hur jag ska få dit själva "konsollen" till A-stolpen.... Är ju en del som redan har sånna här så någon borde det väl finnas smile Skruva går ju, men det är ju inte direkt snyggt... :S

MVH

Ted

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

336 Inlägg
8 maj 2007
Det enklaste är väl att skruva dit hållaren för A-stolpen och sedan spackla o slipa så det blir snyggt. Avslutningsvis lacka. Enligt min mening blir detta snyggast o ser proffsigast ut.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

30 Inlägg
8 maj 2007
jag ock min kille lyckades i hans bli att få det snyggt utan spackel och lack wink men det var inte lätt, eftersom "skiten" var universal så fick det värmas o böjas o grejjs o sen satte vi små små skruv i kanten som nästan inte syns big_smile bra blev det iaf wink fast då gäller det ju att man ahr samma färg på hållaren som på A-stolpen.

//Bizi

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
8 maj 2007
jag spacklade dit min smile skar till hållaren så att den passade fint sedan spacklade jag den. blev rätt nice:) jag köpte dock en universal så den var ju inte "bolt on" direkt. så man fick värma och böja till den så att den passade tongue

gå in på min sida och kolla. har bild på det.

Mvh

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

Sök