Jaha... Bilfan känner på sig att den ska säljas då vi beställt en ny bil. Enligt instruktionsbok är det "avgasrening (lambda)" som lyser. Se bild nedan på den gula lampan. Bilen har skramlat lite underifrån de sista veckorna. Låter som det kommer från katten. Antar att denna sagt upp sig och fuckat upp avgasrening?
Har inte läst av felkoder. Det kommer. Bilen går perfekt som vanligt. Den ska säljas först i slutet på maj så ingen panik. Lampan lyser. Den blinkar inte. Har haft av batteriet i en timma. Ingen skillnad. När tändningen är på lyser den som den ska. När man startar släcks den i 0,5 sekunder för att sen tändas igen.
Senast redigerat av Hybridsmurfen (20 mars 2014)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
jag har en obd2 läsare. så jag kan släcka felkoden ev för dig.
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
jag har en obd2 läsare. så jag kan släcka felkoden ev för dig.
Så gärna. Hur jobbar du i veckan? Vi kan ju träffas i garaget så bjuder jag på en "självtvätt"
jag vet inte riktigt hur jag jobbar exakt. men jag är hemma nu. hehe. jag kan komma förbi dig en sväng ikväll om du vill?
Så gärna. Hur jobbar du i veckan? Vi kan ju träffas i garaget så bjuder jag på en "självtvätt"
jag vet inte riktigt hur jag jobbar exakt. men jag är hemma nu. hehe. jag kan komma förbi dig en sväng ikväll om du vill?
Idag passar inte men imorgon när som helst går bra.
kanon. kan höra av mig på vägen hem imorgon när jag åker hem. kör ju den vägen ändå