2966
Sök

TH350 bak bekymmer

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
26 april 2014
Magnum1965 skrev:
Som föreslogs ovan, så är nog enkel renovering (byta slitdelar) relativt enkel på dessa gamla lådor. Inte för att jag kan, men i alla fall :-)

Annars har jag sett denna annonsen på Blocket några gånger.

http://www.blocket.se/skaraborg/Renover … 3.htm?sa=1

Skövde är ju lite närmare Gullspång än vad Eskilstuna är.
Ring och fråga. DET borde ju inte kosta nåt i alla fall :-)

"Lillarvid" i Eskilstuna har hållt på i vad kan det va...över 40 år med att renovera jänkarlådor och jag vet att han kan sin sak. Eller som CamaroZ22 skriver så tror jag att Autotec i Västerås kan sin sak också!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

18 Inlägg
29 april 2014
Trådstartare
han i blocket annonsen ville ha 11000 för å renovera men då skulle han fått hela bilen, för det är mest dä som är bekymret att jag inte har någon stans att skruva på utom på gräsmattan med en liten domkraft hade man haft dä skulle jag allt ha löst det under nån helg.
men jag har hittat en i degefors som ska/är riktigt duktig å han sa på en gång att det var lamellerna till backen som är kassa för det blir en till effekt nämligen när inte dom funkar som jag inte kom att tänka på förens han fråga å dä är att den fortsätter att driva framåt på tom gång. svårt å förklara men dä kanske är nån som kan förklara bättre
han i degefors vill ha typ runt 8000

Sök