Jag vet att det finns liknande trådar redan, men många av dem är gamla och gäller inte riktigt. Det är nämligen så att jag letar 19" R fälgar, de skall vara grå/mattgrå eller liknande färg.
Jag har letat på Google i ursinnes tider men har väldigt svårt att hitta något bra... Kollar blocket flera ggr per dag, men de verkar inte vara så gott om dem där heller...
Det jag då främst undrar är om någon snäll person sitter på någon godbit till hemsida där det faktiskt finns, eller kanske har några liggandes.
Har pratat med en för 2-3 veckor sedan. Men han strular fruktansvärt mycket. Har inte betalat något ännu, så det är lugnt så. Men ALLT pekar på att han inte skickar fälgarna som han säger att han gör... Går ej få tag i honom och går ej få något kolli-nr av bussgods...
Har pratat med en för 2-3 veckor sedan. Men han strular fruktansvärt mycket. Har inte betalat något ännu, så det är lugnt så. Men ALLT pekar på att han inte skickar fälgarna som han säger att han gör... Går ej få tag i honom och går ej få något kolli-nr av bussgods...
Någon var tyvärr såld...
2 annonser kom ut igår
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Okej, ja jag kollar där flera gånger varje dag, men de gråa verkar vara svårare att hitta. Men jag antar att det bara är att vänta och hoppas komma över...
Har mejlat och ringt Infosite.se men de skulle inte få hem några på ett bra tag sa dem...