Fåt i alla kablar de ser förjövligt ut bara för dom inte är riktigt gömd
Slutsteg sitter på plats och är ikolpplat. Dämpmatta på plats i bakluckan. Middar sitter på plats DD vo 6, 5 i varje dörr;) Har gamla lådan som ja hade i min andra bil så de låter inte bra... men ska bygga en ny låda som ja hoppas kommer spela som fan;)
Ja och sundeliin tog och tonade mina rutor för dom gamla såg förjävligt ut. Tonade baklysen blev ju hur bra som hellst. Sundeliin vet hur man ska göra;)
Har skaffat mig 19" fälgar till bilen;) Nu sitter alla diskanter på plats. Hsr fått på några dekaler nu fattas coilovers som är beställd hoppas dom kommer snart.
nusååå kommer de en liten uppdatering lite svårt att göra de när man inte har nån dator... dörrar påbörjat som putte (racer-putte) har hjälpt mig och bygga. plata satan vi blev lite hööög i de lilla garaget... slippaaa slippa slippaaaaa!! nu ska vi bygga bass låda;) ååå putte går lössss med fräsen lite grann jodå de kan bli rätt bra de här! dörrar klädda nu äre bara nårga detaljer kvar sen är dörrarna klar bygga slutstegs rakkk o grejjer nån som sa strööööm ? gjorde ett rakk till stegen till dörrarna ååå porten är målad blir ju hur bra som helst detta juste åkte ut för en liten olycka med bilen med så den har fått stått hela vintern... men nu är allt som de ska
satt upp lite säkringshållare bockat stag till batterierna så dom inte åker nånstans sådär ja nu är de klätt och klart nu fattas bara några diskanter sen är dörrarna helt klar!!