// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
Om man ska installera en stereo med skärm som åker upp automatiskt i 1-DIN's storlek i en Saab 900 S -94 som har 2-DIN, hur tycker ni att det skulle vara snyggast att göra?
Sätta den i den översta och låta skärmen åker upp över klockan och färddator displayen (jag har bara den lilla datorn i alla fall). Eller sätta den i den under så kanske skärmen inte går ända upp till klockan och displayen?
Sätter jag den i den nedersta så kan jag ha den lilla boxen som följer med min stereo i den mellersta? ni förstår om ni tittar på bilderna: http://www.sv-electronics.com/soundvisi … evstart/9/ Om jag gjorde så skulle det vara snyggt att ha nån form av svart mörkt glas där?
jag hade satt sterion där nere, för då kan du sätta in ett facköver sterion, eller ngt annat skoj, sterion tycker ja passar bättre där nere, ser bättre ut bär du fäller upp skärmen med..