3707
Sök

Blev misshandlad idag

607 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Idag då jag var på väg till skolan från bussen kommer det två zigenare och frågar dom mig om jag hette xx , så jag ´svara ja. sen fråga dom om det var jag som körde en bmw , näe sa jag ! sen ville dom snacka med mig, gick ut med dom ! Sen fråga jag vad det handla om, sen ser jag en näve komma rakt mot mig , aktade huvve och han missa första slaget sen tar den andra i mig och den andra slår å sparkar mig..  Tog mig lös och gick på den mindre killen, ( han var större än mig) och putta in han i väggen och gick på den större sen , han var inte lika lättflyttad ! Sen tog han tag i mig igen och dom forsatte sen kom en polare och tog tag i dom !! Fick mot 10 smällar mot huve och kroppen , Inte en blåning alls ! har bara lite ont i höften.   

Vad ska jag göra ??

Brynäs tigers

324 Inlägg
16 maj 2007
Fy fan! sad inte kul detta.. hoppas du mår bra nu..

Eh? Jaha! Okej!

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
16 maj 2007
;( Fan va surt ...... Tur att du klara dig ganska fri från skador....

Annars så kan man ha oturen å se ut så här efter en misshandel ....

http://medlem.spray.se/sami4you2/misshandlad2006.JPG

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

607 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Tjö, har inte mått dåligt alls idag  ! måste ha varit några mes smällar från killen ...ska jag anmäla honom och kräva skadestånd ? detta är tamefan kränkande och grov misshandel

Brynäs tigers

226 Inlägg
16 maj 2007
jadu, vet du vilka dom är? vet inte om man kommer långt med polisanmälan med såna där personer.. du kan ju slänge in en iaf! lycka till!

607 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Jo killarna i klassen vet vilka dom är ! men vilka jävla typer det är som kommer två stycken, funderar på att dra ihop ett gäng och ta ett baseboll trä och slå dom så dom lär sig nåt

Brynäs tigers

Slav
1 454 Inlägg
16 maj 2007
Fick papper igår om att åtalet mot killen som knivskar mej läggs ner hmm i brist på bevis.. även fast det fanns åtskilliga vittnen som berättade att jag blev knivskuren.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

2 594 Inlägg
16 maj 2007
YööA skrev:
Jo killarna i klassen vet vilka dom är ! men vilka jävla typer det är som kommer två stycken, funderar på att dra ihop ett gäng och ta ett baseboll trä och slå dom så dom lär sig nåt

hmm ja nu lär jag få det etiska rådet från garaget på mig men jag hade nog amlat i hop några st och slagit till baka!! har ingen som hells förtonde av nån polis
har skälv vart ute för samma sak och vi löste det på eget sätt sen va dom lugna gjorde inte ett piss

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 maj 2007
YööA skrev:

De får du fan göra.. finns nog inget annan som kan hjälpa dig hmm
Snuten orkar inte me småtjafs och vafan ska man göra?
En polare till mig fick flera knivhugg i buken av två turkar och sedan när polisen kom så frågade de om de va en olycks händelse mad
han förklarade och sedan kom de till rätten och då va turkarna helt oskyldiga helt plötsligt :S

så min polare vart arg och gav dem en omgång och nu har killarna flyttat pga okändanledning..

Men som du säger.. man får ta det i egna händer för polisen bryr sig inte :S
mvh kimpa

410 Inlägg
16 maj 2007
men asså seriöst så tycker jag att du borde fattat att det skulle komma, om det kommer en helt främmande person fram och frågar vad du heter så svara inte och svara verkligen inte me ditt riktiga namn. Sen om dom vill prata med dig någonstans i något garage eller likanande så neka bara dom vågar inte göra värst mycket där det finns annat folk och så vågar dom inte göra så jätte mycket heller när deras plan går åt helvete.

607 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
men dom var inte brydd dom dära killarna, det var folk där vi gick ut ! dom bara matade på !!!!!

Brynäs tigers

4 554 Inlägg
16 maj 2007
YööA skrev:

tänk lite på vad ni skriver

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

SR20 Spirit
335 Inlägg
16 maj 2007
Hatar sånna äckliga j*vlar! >_< hade blivit as arg! men vet dock inte om jag slagit tillbaka då kommer dom ju med sinda 54 kusiser :S
Senast redigerat av NismoGTR (16 maj 2007)

607 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
NismoGTR skrev:
Hatar sånna äckliga jävlar! >_< hade blivit as arg! men vet dock inte om jag slagit tillbaka då kommer dom ju med sinda 54 kusiser :S

Jå det är ju det, då kommer dom då man är själv också !! fy fan alltså , har anmält ung jävlarna nu , så då får man se vad som händer...

Brynäs tigers

Lidhultare.
325 Inlägg
16 maj 2007
NismoGTR skrev:
Hatar sånna äckliga j*vlar! >_< hade blivit as arg! men vet dock inte om jag slagit tillbaka då kommer dom ju med sinda 54 kusiser :S

jag säger detsamma... slår du tillbaka så kommer dom att komma med deras 54 släktingar som är lika äckliga som dom som slog dig! men för fan, man ska inte vara rädd:P det är bara samla ett gäng och NITA! bara dom är villiga dina polare så dom inte backar undan när det väl gäller!

-Twiajävlen-

467 Inlägg
16 maj 2007
aeej..polisen i sverige hjälper inte till kan ja säga.
Har en vän som blev nedslagen o sparkad på marken..fick åka ti akuten o hela skiten...Har hänt 2 gånger men ingen av gångerna har d blivit något av...jävla snutar asså...så e dom spydiga ti råga på allt...fyy

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

229 Inlägg
16 maj 2007
laika skrev:
men asså seriöst så tycker jag att du borde fattat att det skulle komma, om det kommer en helt främmande person fram och frågar vad du heter så svara inte och svara verkligen inte me ditt riktiga namn. Sen om dom vill prata med dig någonstans i något garage eller likanande så neka bara dom vågar inte göra värst mycket där det finns annat folk och så vågar dom inte göra så jätte mycket heller när deras plan går åt helvete.

Då plockar dom bara han en annan gång... Det är ingen ide att försöka fly från problemen. Dom visste ju redan vad han heter. Det gäller att stå på sig och inte visa sig feg.
Dra ihop ett gäng och ge dom vad dom förtjänar. Om du krossar knäskålarna på dom jävlarna så gör dom nog inte så mycket sen wink
Har själv blivit misshandlad några gånger och det gäller att stå på sig och ge igen!
Snuten bryr sig ju inte endå, så man får fixa det själv.

~ Lusen, the one and only ~
Medlem i Ösets MK http://www.osetsmk.tk/
Volvo Custom Club http://volvocustomclub.forum24.se/

133 Inlägg
16 maj 2007
dom kom utan anledning, frågade efter dig hade ditt namn bara slog dom ner dig .. låter inte så troligt.. måste ju ligga nånting bakom, eller?

4 554 Inlägg
16 maj 2007
låser här då för många missat att läsa reglerna

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Sök