2530
Sök

Pågående race/rally igenom Sverige

1 418 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
Tja!
Tänkte bara höra om det är nått form av gumball liknande race/rally som pågår just nu? mötte nämligen 5-10 st utländsk registrerade bilar fullt med dekaler på e14 strax söder om sundsvall på väg norrut.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

82 Inlägg
18 maj 2007
E14 strax söder om Sundsvall. Har dom byggt en ny europaväg för den tävlingen eller? big_smile

Rakapparat
301 Inlägg
18 maj 2007
gumball skulle köras i slutet av förra månaden och början av den här månaden premilinärt.
vet inte om dom ändrat tider.
dock enligt deras tidigare rut skulle dom inteförbi sverige. men vem vet dom kanske ändrade det

Old School Ford
600 Inlägg
18 maj 2007
Om ingen visste så är gumball slut för detta år och kanske för alltid?
detta pga. en dödskörning där en av bilarna krocka och döda 2st vilket resultera i att racet stoppades.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

1 418 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Lewa skrev:
gumball skulle köras i slutet av förra månaden och början av den här månaden premilinärt.
vet inte om dom ändrat tider.
dock enligt deras tidigare rut skulle dom inteförbi sverige. men vem vet dom kanske ändrade det

menade såklart e4 smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)

1 418 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
mjo vet att det inte kan va gumball så jag tänkte om det var nått liknande på gtongue

543 Inlägg
19 maj 2007
Såg två porschar på e6 utanför uddevalla igår. utländska, dekaler och gick fort så in utav helv*te.. big_smile

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Sök