Jag är i stort behov av ett sommarjobb. Jag e 18 år går andra året på gymnasiet och bor strax utanför jönköping. Om ni vet nån som behöver en hårt arbetande kille som gillar att jobba mycket skullle jag vara väldigt tacksam om ni kunde säga till mig. Gärna ett jobb i jönköpings området då.... jag måste ha pengar.
Skriv upp några företag du tycker är intressanta, sen ringer du till dom och erbjuder dina tjänster, alternativt går dit direkt! Det är bra sätt att söka jobb, då arbetsgivaren knappast hittar dig!
Gör som jag gjorde! Tänk först ut vad du har för egenskaper och liknanade och vad du kan jobba med te.x du har ju körkort så varför inte ett åkeri som exempel te.x köra lätt lastbil och sådant? Nåja när du kommit på vad du vill/kan göra så går du in på te.x www.hitta.se som jag gjorde. Då jag hade tänkt ut att åkeri vore en bra grejj för mig o köra lätt lastbil och diverse gick jag in på www.hitta.se sökte på "åkerier" och sen "sundsvall" och började ringa till allihop o det slutade med att jag fick jobb på ett utav dom o köra ut varor med lätt lastbil Så det sättet rekomenderar jag Om du inte vill göra det kan du väll te.x söka på "hotell" o sen den stad du bor i om du te.x vill diska på ett hotell? Jaja du fattar va jag menar Lycka till!