2650
Sök

Dumma Poliser !!

Avstängd
329 Inlägg
26 maj 2007
säger dom *Tar du inte av det kränkade klistermärket på bakrutan så slår jag in den* ??

äsh

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 maj 2007
Äh, fan... Låt sitta! Ingen polis har klagat på mitt märke! cool
http://www.garaget.org/gallery/archive/6659/9554/6659-49519.jpg
Senast redigerat av Irmscher Vectra (26 maj 2007)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Linköping
181 Inlägg
26 maj 2007
haha bara o behålla dom kan inte göra mkt åt det wink

845 Inlägg
26 maj 2007
behåll märket. ;D haha

1 785 Inlägg
26 maj 2007
Om han gick kan han inte fälla dig inom ramen av lagarna!

Du har bara nöjet att leva vidare med din dekal!

Nu kan du berätta vad det står på den hehehe

/db Janoz

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Alecci's fästmö
708 Inlägg
26 maj 2007
willeN skrev:
tjena, blev stopad av en polis idag Han ville som vanligt se mitt körkort och jag skulle blåsa. Inga problem, sen gick han ett varv runt bilen och kom tillbaka och sa följande : Tar du inte av det kränkade klistermärket på bakrutan så slår jag in den.. sen gick han bara. Nu till den stora frågan Ska jag ta av det eller ej ? tongue

( polisen körde saab )

ska väl han skita i de e din bil du få göra vad du vill mä den smile och dom som kör såna märken e oftast så vresiga om man bara säger ett enkelt nej tilld eras bil haha tongue
behåll behåll behåll!!!

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

106 Inlägg
26 maj 2007
Oj oj oj, polisen skämtade med dig!

93 Inlägg
26 maj 2007
StiFf skrev:
Hamilton skrev:
Förstår inte att alla ska vara så negativa till polisen, och kalla dom för det ena och det andra. och hur dumma i huvudet dom är m.m

Gör ni likadant när ni blivit utsatta för tex. inbrott i bilen, och behöver deras tjänster?

Skulle inte tro det, då står ni som små skolpojkar med mössan i hand...

kolla varför han skrev den här tråden kanske???
nästan alla snutar jag mött har betett sig som svin, oavsett om jag varit trevlig eller inte...

BLEV STOPPAD MED TRAKTORN.. som tur var det en RIKTIGT schyst polis tongue, hade 13 meter obromsat och full lastad släp, lyserna hänger lite i sladden, å inget körkort med heller :S  , och allt detta händer på en lördag morgon, fick blåsa i rör också , han skoja lite å fråga om jag gort det förut ;P    tack för att det finns snälla poliser big_smile, annars hade jag fått gått hem ;P
Senast redigerat av folkvagn (26 maj 2007)

106 Inlägg
26 maj 2007
Då hade jag sagt att ja snälla slå in det...men låt mej hämta filmkameran först.

Mvh Ola

Medicine doctor...
9 Inlägg
26 maj 2007
Opelola skrev:
Då hade jag sagt att ja snälla slå in det...men låt mej hämta filmkameran först.

Haha...trevligt med lite skadeståndspengar i kassan. Nädu, låt märket sitta...

820 Inlägg
26 maj 2007
Jag ser framför mig hur en gubbe och en tant åker i sin Saab 9000 och ser klistermärket där det står "Gubbar med liten *** kör saab", och tanten säger "Jaa, det är faktiskt sant!". big_smile

Å andra sidan så kommer väl dom flesta saabägare att dra ifrån din bil egentligen om dom  vill? wink

FreddeK
26 maj 2007
wh0re skrev:
Jag ser framför mig hur en gubbe och en tant åker i sin Saab 9000 och ser klistermärket där det står "Gubbar med liten *** kör saab", och tanten säger "Jaa, det är faktiskt sant!". big_smile

Å andra sidan så kommer väl dom flesta saabägare att dra ifrån din bil egentligen om dom  vill? wink

haha det var dagens sanning!lol

Alla som har dekaler med sådanna texter är oftast 18åringar som nyligen köpt sig en 740...99% av fallen är det så!

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 maj 2007
ennad skrev:
BEHÅLL. Alla vill väl kissa på saab

Och än en gång gör den oerhört mogna skaran av garaget människor sig påmind..

"Liberty of thought is the life of the soul"

141 Inlägg
26 maj 2007
Behå¨ll den... det är kanske olagligt.. men det skulle få lov att testat i rättegång.. tror inte snuten vill kosta på en rättegång för minst tiotusen spänn på en jävla klisterlapp.

finns både bra och dåliga poliser.. alla är vi olika även polisen.

Sök