Volvo 945 LTT -96, allmänt småfix och förfining! :)
Min Volvo 945 LTT som ska fixas till och få en personlig touch :) Jag går i skolan så det finns inget överflöd av pengar så uppdateringarna kommer lite då och då :) Kommentera gärna och rösta gärna på bilen :) Addon och... Visa mer
Tackar, din 855 ör inte så illa den heller! Javisst är dem! Lite som Ferrari
Mja, det är inte omöjligt! Beroende på vad du har för nåt
Den duger i sin helhet iaf. Saknar faktiskt de röda bilar man har ägt. Fina färger ju.
PM förövrigt.
Man får putsa en del för att hålla dem i skick dock
När jag hade min röda 740 så var det skitskoj att polera. Riktigt upphetsande att se resultatet på 2 minuter. Så röda bilar är alltid kul att polera och titta för för det första.
Den duger i sin helhet iaf. Saknar faktiskt de röda bilar man har ägt. Fina färger ju.
PM förövrigt.
Man får putsa en del för att hålla dem i skick dock
När jag hade min röda 740 så var det skitskoj att polera. Riktigt upphetsande att se resultatet på 2 minuter. Så röda bilar är alltid kul att polera och titta för för det första.
Antingen är jag kass på att polera, eller så var lacken i tillräckligt bra skick, för det blev bara liiite blankare när jag gjorde det senast
Mjo, dem satt på så får väl slita ut dem.. Är annars också lite smått allergisk mot kinadäck, och farsan jobbar på däckfirma så kan väl va därifrån det kommer
Satan va fin. Älskar dessa röda bilar med addon, vita bakljus och allt vad det innebär. Ska försöka få min bil likadan, men som alla vet så går det ju inte handla allt på en gång. Riktigt snygg bil och kul projekt. kolla gärna in min!
Satan va fin. Älskar dessa röda bilar med addon, vita bakljus och allt vad det innebär. Ska försöka få min bil likadan, men som alla vet så går det ju inte handla allt på en gång. Riktigt snygg bil och kul projekt. kolla gärna in min!
/Alexander
Tack för detta, jäkligt kul att höra! Njae, ska man köpa allt i "styling"-väg på samma gång går det nog på en 10 tusen, sen lack på det...