Tänkte starta en projekt tråd angående mitt pickup bygge. Bygget kommer vara en Volvo 745 -89 i grunden som jag tänkte bredda,byta till V70 front samt 960 bakdel samt en massa annat under byggets gång. Kan säga redan nu att jag... Visa mer
Jag tycker nog det skulle bli bäst med slätt bakparti. Så pickupigt som möjligt.
Tack för ärligt svar. jo de är sant,är lite inne på slätt å pickupigt men då lär jag göra om igen som ja hade. men vill oxå ha lite rundare former som går åt v70 hållet,hmmm svårt de här å välja
jag tyckte att 960 baken såg ut att sitta fint! men vad som är lättast de vet jag inte
Tack för svaret.
va inte lätt,men nu sitter 960 där,känns lite som man skulle ha köpt en 960 från början men vill både ha slätt & pickupigt men oxå lite rundare form åt v70 hållet. kom på att inget är nog lätt får ta mig en funderare.
men det skulle inte gå att göra 960baken slät då?? elr är det för krångligt å för mkt jobb kanske
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Jag förstår hur du menar, Men hur tänkte du ang s80/v70n bakbel??? För bakbelen/breddningen måste ju följa bakljusens linje å de gör de int.. Vet int hur ja skulle få till det.
Ideerna ska rulla & bollas Så kommer man nog fram till en lösning
ta bara underdelen från v70n och en del av baksärmen så går det att foga ihop snyggt..du blir nog den första att göra detta...el så köp min v70n kaross å bygg på den....
Volvorine795 skrev:
mopar300 skrev:
s80 el v70n bakdel.......
Jag förstår hur du menar, Men hur tänkte du ang s80/v70n bakbel??? För bakbelen/breddningen måste ju följa bakljusens linje å de gör de int.. Vet int hur ja skulle få till det.
Ideerna ska rulla & bollas Så kommer man nog fram till en lösning
Nu står bygget still lite pga vet ej vilket Bakparti jag ska,har beslut svårigheter. Men håller på med ny instrumentpanel Kommer bilder snart.. Håll till tåls gott folk,bara jag bestämt mig Så blir det fart & bilder.