Efter 10 år på bilfirma (På dom tio åren har den endast 700mil) så ska denna udda bil Få komma ut på vägarna igen Bilen har endast rullat just nu dryga 3.3xxmil sedan ny så den är i mycket bra skick, mer info finns på min Garaget... Visa mer
En tur på motorvägen från Eskilstuna så fick vänsterblinkersen för sig att ta självmord under en tradrare, så fick bli att beställa en ny från Volvo (endast 615 kr)
Volvos nyare R-design fälgar (Ixion) eller kopiorna Ocean Storm tror jag skulle passa bra. Det är de jag har på Lolvon ifall du vill se hur de ser ut.
Sjukt udda bil i övrigt, ser bra ut! Vilken färg har du tänkt dig?
Gillar inte dom fälgarna, då dom Går åt fel håll på ena sidan Ja jo bilen är udda, men de är bara roligt , Färgen blir antingen original eller Volvos pärlemovita så som på den 850in jag ägde tidigare (finns under gamla bilar)
MM meet i måndags? Skapliga bitar spackel som ramlat av i hörnen
Tidens tand (vatten) gör skada, va väl bara en liten Spricka från början, men de blir så när den bara Stått ute i 10 år utan att Bilfirman inte direkt brytts sig om den tyvärr.
De bästa är att de ska fixas i höst slipas ner och lacka om hela bilen. Samt i övrigt är ju bilen i toppskick samt unik då de bara finns den. Samt de ärliga låga miltalet på endast 3200 mil