Hej, är det någon som har erfarenhet av en elektronisk cutout om det är bu eller bä? Det är alltså en elektronisk ventil som man öppnar genom en knapptryckning för att avgaserna ska ledas förbi ljuddämparna, här är en film jag hittat på nätet
Ja för fan! Föredrar ebay före "alla" idioter på blocket Handla från företag och ta inte det billigaste skiten du hittar bara Brukar googla deras namn och se vad folk tycker om deras grejer om det är något lite dyrare
Tjena Jonas! Jag har monterat QTPs cutouts som du ser på filmen på mors Challenger, beställde då från Summit Racing men lär ju finnas av en Europiesk återförsäljare också. Förövrigt så tycker jag att det funkar kanon och just den modellen levererades med både knapp och en dosa för att öppna och stänga
Tjena Jonas! Jag har monterat QTPs cutouts som du ser på filmen på mors Challenger, beställde då från Summit Racing men lär ju finnas av en Europiesk återförsäljare också. Förövrigt så tycker jag att det funkar kanon och just den modellen levererades med både knapp och en dosa för att öppna och stänga