2551
Sök

"Lilla Blå" Volvo s60 ljudbygge

26 Inlägg
14 december 2015
Trådstartare
Jag hade en gång ett litet projekt om att få in en liten baslåda i min s60. Jag ville inte byta stereo så jag fick ta hjälp av en kompis med att koppla in en hög till lågnivåomvandlare, då var jag helt okunnig när det gäller bil el överhuvudtaget.

Efter att jag fått in min lilla baslåda i bilen så var jag så nöjd! (det var en GAS Alpha 1226 i en fabrikgjordlåda med ett GAS PRO 80.2). Jag blev väldigt nöjd och fastnade en del för hur allt gick till som min kompis gjorde i min bil. Jag började läsa på mer och mer om hur han gjorde allt och VARFÖR man gjorde så, vad allt hade för funktion osv.

Nu har jag lärt mig väldigt mycket genom att fråga folk och läsa om saker och ting så nu planerar jag ett större ljudbygge i min bil. Lagom till jag fick den idén så slutade jag skolan och började jobba, jag fick inkomst till att kunna börja bygga.

1 966 Inlägg
14 december 2015
Jag är ganska jättesäker på att din tråd är felplacerad. Eller vad behöver du hjälp med?

26 Inlägg
14 december 2015
Trådstartare
ja den är felplacerad....men lyckades få in ett nytt inlägg på rätt ställe så det är löst. Det enda problemet nu är att få bort detta inlägg ....

Sök