2298
Sök

hur får jag lättast ut stereon i focusen?

48 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Jag har en focus som jag vill byta stereon i men jag fick inga nycklar för att få ut orginal stereon. Hur får jag ut den utan att använda kofoten smile ?

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Oj påminner om när jag skulle trycka in remote och lågnivå kabeln i min stereo smile Finns små piggar man trycker på ..... kan finnas var som helst är det orginal stereon skulle jag råda dej att kontaka bilfirma. Kan vara riktigt svårt att få ut dom små liven. Tydligen inget bilmärke som vill att man ska byta stereo smile Men för att inte bilen eller nått runt om kring typ panel ska ta skada. Kontakta bilfirma om det är orginal skulle jag ha gjort. Kostar nog inte massor.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Solfilmsmontör
947 Inlägg
5 juni 2007
Fick laga min orginal stereo i jobbe bilen (Focus kombi) körde till Ford verkstad han tog fram fyra pinnar och drog ut den på 10 sekunder. Så enklast är nog om du åker till auktoriserad verkstad och frågar om dom kan hjälpa dig, brukar inte vara några problem.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Med lem
768 Inlägg
5 juni 2007
Tja, ja som sagt. Det bästa är nog att åka till Ford o låna: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … mage=38898

/Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

2 600 Inlägg
5 juni 2007
hehe jag tog spik när jag skulle dra ut orginal radion på min scorpio gick hur bra som helst=)

gör som jag kör gubba racer=)

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
6 juni 2007
åk till ford och låna dem. det är gratis men spik funkar med.

/Street

Sök