tjena, ja funderar på å lacka innertaket svart i min 745 a, har någon gjort de å vet hur resultatet blir ? annars funderar ja på å klä hela med svart högtalar tyg, va tror ni blir bäst ?
Tjäna. Jag har lackat golvmattan i min nissan med denna färg: http://www.carlab.se/shop/sprayfarg-til … 2342p.html Mycket enkel å använda å resultatet blev faktiskt väldigt bra. Täcker fint å det ser inte målat ut. Ser ut som om den alltid varit svart. Så kör på bara
Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
Jag målade mitt gråa tak med hagmans vanliga bilfärg:P svart. Tog typ 10 burkar och då blev det svartflammigt så det täckte inte så bra. jag lät det stå i ett torkrum en vecka och det luktade ingenting efteråt.
Blev förbannad en dag när innertaket började hänga och vara i vägen i e36an. Så jag plockade ur innertaket och tog väck tyget och skrapade av allt skumgummi(?) som satt kvar sen lackade med biltemas mattsvarta sprayfärg Fick lacka ett par gånger och gick åt några burkar men jag tycker att resultatet blev bra förutom att det är lite strävt pga torkad färg. Lackade även alla stolpar, handtag och solskydden